Office Address

123/A, Miranda City Likaoli
Prikano, Dope

Phone Number

+0989 7876 9865 9
+0989 7876 9865 9

Email Address

info@example.com
support@example.com

E-commerce nədir? (E-ticarət)

E-commerce (e-ticarət) mal və xidmətlərin internet vasitəsilə alqı-satqısını həyata keçirmə prosesidir. Bu ticarət növü fiziki mağazalara ehtiyac olmadan müştərilərin məhsul və xidmətləri onlayn platformalarda seçib sifariş etmələrini təmin edir. E-commerce həm fərdi müştərilər, həm də bizneslər arasında müxtəlif əməliyyatları əhatə edir, məsələn, onlayn alış-veriş, elektron ödəmələr, rəqəmsal xidmətlər və hətta abunəlik sistemləri. Təxminən hər bir təsəvvür edilən məhsul və xidmət artıq e-ticarət vasitəsilə mövcuddur və bu, neçə şirkətin və bütün sənayenin biznes fəaliyyətini artırıb. Mütəxəssislər 2025-ci ilə qədər qlobal e-ticarət bazarının 24 trilyon dollardan çox olacağını proqnozlaşdırırlar.

E-commerce üstünlükləri nədir?

Elektron ticarət alıcılara və satıcılara bir sıra üstünlüklər təklif edir: Rahatlıq: E-ticarət 24/7 fəaliyyət göstərir, istehlakçılar istədikləri vaxt alış-veriş edə, biznes sahibləri isə yatarkən satış həyata keçirə bilərlər. Geniş seçim: Onlayn mağazalar fiziki mağazalara nisbətən daha çox məhsul çeşidi və eksklüziv inventar təklif edir. Aşağı xərclər: Fiziki vitrinə ehtiyac olmadığı üçün kirayə, sığorta və əmlak vergisi kimi xərclər azalır. Beynəlxalq satışlar: E-ticarət coğrafi məhdudiyyətləri aradan qaldıraraq dünyanın istənilən yerinə satış etməyə imkan verir. Məlumat toplama imkanı: İstehlakçıların maraq və alış-veriş vərdişləri haqqında məlumatlar toplana və marketinq qərarlarını dəstəkləmək üçün istifadə edilə bilər. Çeviklik: Müştərilər istənilən yerdən və vaxtdan alış-veriş edə bilərlər, bu da həm bizneslər, həm də istehlakçılar üçün rahatlıq yaradır. Geniş məhsul çeşidi: Elektron ticarət ənənəvi mağazalara nisbətən daha çox məhsul seçimi təqdim edir.

E-commerce (E-ticarət) növləri

Elektron ticarət biznesi pərakəndə nəhəngin və ya kərpicdən hazırlanmış mağazanın rəqəmsal qolu kimi fəaliyyət göstərə bilər. Onlayn bazarlar vasitəsilə evdən əl işləri satan tək bir şəxs də ola bilər. Təbii ki, onlar arasında bir sıra fərqliliklər var. Elektron ticarət modelləri olduqca müxtəlifdir və bir çox satış növlərini əhatə edir. Burada müxtəlif e-ticarət biznes növləri var:

Biznesdən İstehlakçıya (B2C)

B2C e-ticarət şirkətləri məhsulları başqa bir pərakəndə satıcı kimi vasitəçi ilə çatdırmaq əvəzinə birbaşa son istehlakçıya təqdim edirlər. Bu biznes modeli həm məhsulların (məsələn, bir kitab mağazasının onlayn satış platforması), həm də xidmətlərin (məsələn, onlayn yemək sifarişi üçün bir tətbiq) satışı üçün istifadə oluna bilər. B2C ən çox rast gəlinən biznes modelidir və insanların əksəriyyəti e-ticarət termini ilə əlaqələndirir.

Biznesdən Biznesə (B2B)

B2C modelinə bənzər olaraq, e-ticarət biznesləri digər şirkətlərə məhsul və ya xidmət təklif edə bilərlər. B2B əməliyyatları adətən daha iri həcmdə olur, daha dəqiq tələblər və daha uzunmüddətli proseslər tələb edir. Əgər bu alış istehsal prosesinin davamı üçün nəzərdə tutulubsa, müştəri təkrar sifarişlər də verə bilər.

Biznesdən Hökumətə (B2G)

Bəzi e-ticarət müəssisələri hökumət qurumlarına və digər dövlət təşkilatlarına mallar və ya xidmətlər təqdim edən podratçılar kimi fəaliyyət göstərir. Belə razılaşmalar çox vaxt tender əsasında həyata keçirilir və müəyyən qaydalar çərçivəsində böyük miqyaslı tədarükləri əhatə edə bilər.

İstehlakçıdan İstehlakçıya (C2C)

Fərdlər öz şəxsi veb-saytları və ya e-ticarət prosesini asanlaşdıran platformalar vasitəsilə digər şəxslərə məhsul sata bilərlər. Bu cür platformalara misal olaraq eBay, Etsy və başqalarını göstərmək olar.

İstehlakçıdan Biznesə (C2B)

Bəzi platformalar fərdlərə şirkətlərlə birbaşa əlaqə yaratmaq və öz xidmətlərini təklif etmək üçün imkan yaradır. Bu, xüsusilə qısamüddətli layihələr, sərbəst iş və ya müxtəlif konsert imkanları üçün keçərlidir. Upwork buna yaxşı bir nümunədir.

İstehlakçıdan Hökumətə (C2G)

Ənənəvi e-ticarət anlayışından fərqli olsa da, C2G fərdlərin hökumət qurumları ilə rəqəmsal qarşılıqlı əlaqəsini ifadə edir.  

E- commerce qurmaq üçün istifadə oluna biləcək platformalar

Shopify

shopify

Shopify, pərakəndə satışın bütün aspektlərini idarə etməyə imkan verən dünyanın lider elektron ticarət platformasıdır. İstifadəsi asan proqram təminatı, vebsayt dizaynı və məhsul idarəçiliyi ilə Shopify, evdən başlayan kiçik biznesləri beynəlxalq brendlərə çevirməyə kömək edir. 100-dən çox mobil uyğun mövzu, limitsiz məhsul siyahıları, daxili AI redaktoru və üçüncü tərəf proqram inteqrasiyaları ilə tamamilə fərdiləşdirilə bilən onlayn mağazalar yaratmaq mümkündür. Shopify ilə siz vebsayt, sosial media və hətta fiziki mağazalarda satış edə bilərsiniz. Platforma beynəlxalq satış alətləri, tərk edilmiş səbət bərpası, hədəflənmiş e-poçt kampaniyaları və 100-dən çox ödəniş provayderi dəstəyi ilə satış prosesini sadələşdirir. Müxtəlif ödəniş variantları, o cümlədən sürətli ödəmə və endirim kodları ilə Shopify müştəri təcrübəsini ən yüksək səviyyəyə çatdırır.  

Wix

wix Wix, fərdiləşdirilə bilən şablonlar, veb hostinq və domen adı qeydiyyatı təklif edən çox yönlü bir veb sayt qurucusudur. Pulsuz əsas sayt yaratmaq mümkündür, lakin e-ticarət xüsusiyyətlərinə daxil olmaq üçün ödənişli plana yüksəltmə tələb olunur. Wix, onlayn satışı asanlaşdırmaq üçün ödəniş qəbul etməyə, sifarişləri izləməyə və bir neçə kanalda inventar idarə etməyə imkan verir. Ecwid proqramı vasitəsilə Facebook və Instagram kimi sosial media satış kanalları ilə inteqrasiya edir, həmçinin mobil tətbiqi saytı idarə etməyə imkan verir. Lakin, Wix-də çox məhsul satan bizneslər üçün daxili inventar idarəetmə xüsusiyyətləri mövcud deyil və üçüncü tərəf proqramlarına etibar etmək lazım gəlir.  

BigCommerce

bigcommerce BigCommerce, e-ticarət mağazanız üçün veb hostinq, fərdiləşdirmə seçimləri, beynəlxalq satış, SEO və bazarlarda məhsulların siyahıya alınması üçün güclü alətlər təklif edir. Platforma, iri miqyaslı pərakəndə satışa yönəlmiş xüsusiyyətləri ilə müəssisə səviyyəli şirkətlər tərəfindən üstünlük təşkil edir. Bununla yanaşı, bəzi istifadəçilər BigCommerce-in digər platformalara nisbətən daha az çevik və istifadəçi dostu olduğunu bildirirlər. BigCommerce, Google Shopping, Facebook, Amazon və Etsy kimi satış kanalları ilə inteqrasiya edir. Mobil proqram vasitəsilə analitikaya baxmaq və inventarı idarə etmək mümkündür, lakin bəzi funksiyalar yalnız Android üçün mövcuddur və doğma POS sistemi yoxdur.  

Squarespace

squarespace Squarespace, sürüklə və burax interfeysi ilə istifadəsi asan, estetik cəhətdən cəlbedici dizaynlar və e-ticarət imkanları təklif edir. Daha yüksək plana yüksəldildikdə, Stripe, PayPal, Apple Pay və Afterpay kimi şlüzlər vasitəsilə təhlükəsiz ödənişləri qəbul edərək, veb saytınızı tam funksional onlayn mağazaya çevirməyə imkan verir. Squarespace göndərmə etiketlərinin çapı, abunə məhsullarının satışı, eləcə də inventar izləmə və idarəetmə funksiyalarını təmin edir. Platforma peşəkar şəkildə hazırlanmış şablonları ilə həm gözoxşayan, həm də funksional mağazalar yaratmağa imkan verir.   Daha çox blog oxumaq üçün linkə keçid edin.

E-commerce, mal və xidmətlərin internet vasitəsilə alqı-satqısını həyata keçirmə prosesidir. Bu, fiziki mağazalara ehtiyac olmadan müştərilərin məhsul və xidmətləri onlayn olaraq əldə etməsinə imkan verir.

24/7 alış-veriş imkanı, geniş məhsul çeşidi, aşağı xərclər, beynəlxalq satış imkanı və istehlakçı davranışlarını təhlil etmək üçün məlumat toplama şansı.

B2C (Biznesdən İstehlakçıya), B2B (Biznesdən Biznesə), C2C (İstehlakçıdan İstehlakçıya), C2B (İstehlakçıdan Biznesə)

Populyar platformalara Shopify, Wix, BigCommerce və Squarespace daxildir. Bu platformalar müxtəlif səviyyələrdə fərdiləşdirmə və satış imkanları təqdim edir.

Rəqəmsal dünyada baş verən yeniliklərdən və digər yazılarımızdan xəbərdar olmaq üçün teleqram kanalımızı izləyin !