Mündəricat
ToggleE-commerce nədir? (E-ticarət)
E-commerce (e-ticarət) mal və xidmətlərin internet vasitəsilə alqı-satqısını həyata keçirmə prosesidir. Bu ticarət növü fiziki mağazalara ehtiyac olmadan müştərilərin məhsul və xidmətləri onlayn platformalarda seçib sifariş etmələrini təmin edir. E-commerce həm fərdi müştərilər, həm də bizneslər arasında müxtəlif əməliyyatları əhatə edir, məsələn, onlayn alış-veriş, elektron ödəmələr, rəqəmsal xidmətlər və hətta abunəlik sistemləri. Təxminən hər bir təsəvvür edilən məhsul və xidmət artıq e-ticarət vasitəsilə mövcuddur və bu, neçə şirkətin və bütün sənayenin biznes fəaliyyətini artırıb. Mütəxəssislər 2025-ci ilə qədər qlobal e-ticarət bazarının 24 trilyon dollardan çox olacağını proqnozlaşdırırlar.E-commerce üstünlükləri nədir?
Elektron ticarət alıcılara və satıcılara bir sıra üstünlüklər təklif edir: Rahatlıq: E-ticarət 24/7 fəaliyyət göstərir, istehlakçılar istədikləri vaxt alış-veriş edə, biznes sahibləri isə yatarkən satış həyata keçirə bilərlər. Geniş seçim: Onlayn mağazalar fiziki mağazalara nisbətən daha çox məhsul çeşidi və eksklüziv inventar təklif edir. Aşağı xərclər: Fiziki vitrinə ehtiyac olmadığı üçün kirayə, sığorta və əmlak vergisi kimi xərclər azalır. Beynəlxalq satışlar: E-ticarət coğrafi məhdudiyyətləri aradan qaldıraraq dünyanın istənilən yerinə satış etməyə imkan verir. Məlumat toplama imkanı: İstehlakçıların maraq və alış-veriş vərdişləri haqqında məlumatlar toplana və marketinq qərarlarını dəstəkləmək üçün istifadə edilə bilər. Çeviklik: Müştərilər istənilən yerdən və vaxtdan alış-veriş edə bilərlər, bu da həm bizneslər, həm də istehlakçılar üçün rahatlıq yaradır. Geniş məhsul çeşidi: Elektron ticarət ənənəvi mağazalara nisbətən daha çox məhsul seçimi təqdim edir.E-commerce (E-ticarət) növləri
Elektron ticarət biznesi pərakəndə nəhəngin və ya kərpicdən hazırlanmış mağazanın rəqəmsal qolu kimi fəaliyyət göstərə bilər. Onlayn bazarlar vasitəsilə evdən əl işləri satan tək bir şəxs də ola bilər. Təbii ki, onlar arasında bir sıra fərqliliklər var. Elektron ticarət modelləri olduqca müxtəlifdir və bir çox satış növlərini əhatə edir. Burada müxtəlif e-ticarət biznes növləri var:Biznesdən İstehlakçıya (B2C)
B2C e-ticarət şirkətləri məhsulları başqa bir pərakəndə satıcı kimi vasitəçi ilə çatdırmaq əvəzinə birbaşa son istehlakçıya təqdim edirlər. Bu biznes modeli həm məhsulların (məsələn, bir kitab mağazasının onlayn satış platforması), həm də xidmətlərin (məsələn, onlayn yemək sifarişi üçün bir tətbiq) satışı üçün istifadə oluna bilər. B2C ən çox rast gəlinən biznes modelidir və insanların əksəriyyəti e-ticarət termini ilə əlaqələndirir.Biznesdən Biznesə (B2B)
B2C modelinə bənzər olaraq, e-ticarət biznesləri digər şirkətlərə məhsul və ya xidmət təklif edə bilərlər. B2B əməliyyatları adətən daha iri həcmdə olur, daha dəqiq tələblər və daha uzunmüddətli proseslər tələb edir. Əgər bu alış istehsal prosesinin davamı üçün nəzərdə tutulubsa, müştəri təkrar sifarişlər də verə bilər.Biznesdən Hökumətə (B2G)
Bəzi e-ticarət müəssisələri hökumət qurumlarına və digər dövlət təşkilatlarına mallar və ya xidmətlər təqdim edən podratçılar kimi fəaliyyət göstərir. Belə razılaşmalar çox vaxt tender əsasında həyata keçirilir və müəyyən qaydalar çərçivəsində böyük miqyaslı tədarükləri əhatə edə bilər.İstehlakçıdan İstehlakçıya (C2C)
Fərdlər öz şəxsi veb-saytları və ya e-ticarət prosesini asanlaşdıran platformalar vasitəsilə digər şəxslərə məhsul sata bilərlər. Bu cür platformalara misal olaraq eBay, Etsy və başqalarını göstərmək olar.İstehlakçıdan Biznesə (C2B)
Bəzi platformalar fərdlərə şirkətlərlə birbaşa əlaqə yaratmaq və öz xidmətlərini təklif etmək üçün imkan yaradır. Bu, xüsusilə qısamüddətli layihələr, sərbəst iş və ya müxtəlif konsert imkanları üçün keçərlidir. Upwork buna yaxşı bir nümunədir.İstehlakçıdan Hökumətə (C2G)
Ənənəvi e-ticarət anlayışından fərqli olsa da, C2G fərdlərin hökumət qurumları ilə rəqəmsal qarşılıqlı əlaqəsini ifadə edir.E- commerce qurmaq üçün istifadə oluna biləcək platformalar
Shopify
Wix
BigCommerce
Squarespace
E-commerce, mal və xidmətlərin internet vasitəsilə alqı-satqısını həyata keçirmə prosesidir. Bu, fiziki mağazalara ehtiyac olmadan müştərilərin məhsul və xidmətləri onlayn olaraq əldə etməsinə imkan verir.
24/7 alış-veriş imkanı, geniş məhsul çeşidi, aşağı xərclər, beynəlxalq satış imkanı və istehlakçı davranışlarını təhlil etmək üçün məlumat toplama şansı.
B2C (Biznesdən İstehlakçıya), B2B (Biznesdən Biznesə), C2C (İstehlakçıdan İstehlakçıya), C2B (İstehlakçıdan Biznesə)
Populyar platformalara Shopify, Wix, BigCommerce və Squarespace daxildir. Bu platformalar müxtəlif səviyyələrdə fərdiləşdirmə və satış imkanları təqdim edir.
Rəqəmsal dünyada baş verən yeniliklərdən və digər yazılarımızdan xəbərdar olmaq üçün teleqram kanalımızı izləyin !