Office Address

123/A, Miranda City Likaoli
Prikano, Dope

Phone Number

+0989 7876 9865 9
+0989 7876 9865 9

Email Address

info@example.com
support@example.com

Google ads nədir

Google ADS nədir

Google Ads, biznesinizin marka tanıtımını etmək və satışlarınızı yüksəltmək üçün güclü bir vasitədir. Effektiv və məqsədli reklam strategiyaları ilə, Google Ads-in faydaları əvəz olunmazdır.

Google Ads üstünlükləri

Bizneslər  üçün bir çox üstünlüklər təmin edir və müştərilərinizə daha effektiv şəkildə çatmağınıza kömək edir. Google Ads-in əsas üstünlükləri aşağıdakılardır:

  • Dəqiq hədəfləmə
  • Ölçülə bilən nəticələr
  • Rəqabət üstünlüyü
  • Sürətli nəticəyə çatma

Google ads ilə reklam vermək üçün ilk öncə hesab açmalıyıq. Daha sonra isə kampaniya məqsədini, reklam növünü seçməli, hədəf kütlə, büdcə təyin edilməlidir. Reklamı yaratdıqdan sonra nəzarət və optimizasiya etmək lazımdır.

Google ads bir neçə reklam növləri var:

Google ads növləri

Search ads – Google axtarış zamanı çıxan reklam növüdü.

Shopping ads – Axtarışda birbaşa nəticəyə çıxarır.

Video ads  – Youtube çıxan reklam növüdü.

App ads –  proqramların reklam olunması üçün istifadə olunur.

Smart ads – bu reklam növü isə şəkil və mətn verilir özü təyin edir.

Google Ads-də ödənişlər reklam verənlərin seçdiyi kampaniya növünə və təklif strategiyasına əsaslanır. Ödəniş miqdarı bir neçə üsula olur.

Google ads ödəniş üsulları

Google Ads-də ödənişlər reklam verənlərin seçdiyi kampaniya növünə və təklif strategiyasına əsaslanır. Onun əsas mexanizmləri aşağıdakılardır:

  • Klik Başına Ödəniş (CPC – Cost Per Click)
  • Min Göstərim Başına Ödəniş (CPM – Cost Per Mille)
  • Dönüşüm Başına Ödəniş (CPA – Cost Per Acquisition)
  • Min Baxış Başına Ödəniş (CPV – Cost Per View)

Google Ads-də açar sözlər (keywords) çox vacibdir və uğurlu reklam kampaniyalarının açar sözlərdən asılıdır:

  • Hədəflənmiş Trafik
  • Reklam Mətninin Təkmilləşdirilməsi
  • Açar Sözlərin Araşdırılması və Təkmilləşdirilməsi

Düzgün açar söz seçimi və optimizasiya, hədəflənmiş trafik əldə etməyə, klik başına ödənişi azaltmağa və ümumi kampaniya performansını artırmağa kömək edir. Açar sözlərin seçimi və idarə edilməsi üzərində diqqətlə çalışmaq lazımdır, reklam kampaniyalarınızın uğuru üçün vacibdir.

Daha ətraflı məlumat üçün: https://ads.google.com/ keçid edə bilərsiniz.

Əgər bu sahəni daha dərindən öyərnmək istəyirsinizsə Google ads kurslarımıza qoşula bilərsiniz. Ətraflı: https://digitalhero.az/google-ads-kursu/

Leave a Reply

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir