İçindəkilər
SMM kursunun müddəti:
SMM kursu 24 saat (16 dərsdən ibarət proqramı əhatə edir. Hər dərs həftədə 2 dəfə 1.5 saat olmaqla 2 ay tədris olunacaq).
Kursun proqramı:
Facebook və Instagram (10 saat)
– SMM nədir? ;
– Sosial Media Marketinqin biznesimizə təsiri;
– A-dan Z-yə “Facebook” Marketinq Strategiyası;
– A-dan Z-yə “Instagram” Marketinq Strategiyası;
– “Facebook” və “Instagram”da səhifələrin düzgün qaydada və praktiki şəkildə yaradılması;
– Sosial Media üçün kontent planın hazırlanması;
– ”Copywrting” – sosial medida doğru məzmunun yaradılması və idarə edilməsi;
– “Meta Business Suite” və “Facebook Creator Studio” platformalarını texniki və praktiki tərəflərinin öyrədilməsi;
– ”Influencer Marketing” – marka üçün düzgün influencer seçimi və kommunikasiya qurulması;
– Sosial mediada reklam strategiyları, reklamların effektivliyinin ölçülməsi və reklam büdcəsinin planlanması;
– “Facebook Ads Manager” – Sosial şəbəkələrdə reklam funksionallıqları və videoların, şəkillərin və daha çoxunun düzgün, effektli reklam olunması;
– “Targeting” – hədəf kütlə seçimi qaydalarının öyrədilməsi;
– “Instagram”da rəqib analizi;
– “Meta Pixel”in quraşdırılması.
Digər sosial media platformaları (7 saat)
– ”TikTok” alqoritmi;
– “TikTok” üçün kontentinin hazırlanması;
-”Telegram”ın effektiv istifadə edilməsi;
-”LinkedIn” ilə uğurlu şəxsi və şirkət hesabı qurulması;
-WhatsApp Business iş prinsipi və uğurlu istifadə qaydası;
– ”Twitter” iş prinsipi və uğurlu istifadə qaydası.
Reporting və dəstəkləyici digər mövzular (7 saat)
– Aylıq, illik və rüblük hesabatların yazılması;
– SMM nəticələrinin analizi;
– Analiz üçün faydalı ödənişsiz və ödənişli alətlər, “extension”lar, kurslar;
– Qısa zamanda sadə vizuallar üçün yardımçı dizayn alətləri;
– Sosial mediada şəxsi brendinq.
Kursa daxildir:
– Təlim materialları- “PDF’lər, slaydlar və onlayn kitablar;
– Rəsmi möhrlü sertifikat və əlavə olaraq beynəlxalq sertifikatlar alma imkanı;
– Hər dərsdən sonra dərsin onlayn görüntüsü sizə təqdim olunduğu üçün tədris prosesi bitsə belə hər zaman videolara baxa biləcəksiniz;
– Təlimin dili azərbaycancadır.
Aşağıdakı “button”a klikləyərək 20 dəqiqəlik ödənişsiz tanışlıq dərsimizdə iştirak edə bilərsiniz!
Sosial Media Marketinqi məhsulları, xidmətləri və ya məzmunu tanıtmaq üçün "Facebook", "Twitter", "Instagram" və "LinkedIn" kimi sosial media platformalarından istifadəni nəzərdə tutan rəqəmsal marketinq strategiyasıdır.
Çünki,o biznes və fərdlərə geniş və cəlbedici auditoriyaya çatmağa imkan ver
Sosial media platformalarının seçimi hədəf auditoriyanızdan və biznes məqsədlərinizdən asılıdır. Bəzi populyar platformalara "Facebook", "Instagram", "Twitter", "LinkedIn", "Pinterest" və "TikTok" daxildir.
Maraqlı məzmun yaratmaq üçün orijinallığa, uyğunluğa və ardıcıllığa diqqət yetirin. Vizual, hekayə və interaktiv elementlərdən istifadə edin.
SMM üçün əsas performans göstəricilərinə (KPI): bəyənmələr, paylaşımlar, şərhlər, klikləmə dərəcələri (CTR), dönüşüm nisbətləri və investisiya gəliri (ROI) daxildir.
Mənfi rəylərə peşəkar və empatik şəkildə cavab verin. Problemi həll edin və ya aydınlaşdırma təklif edin.