Office Address

123/A, Miranda City Likaoli
Prikano, Dope

Phone Number

+0989 7876 9865 9
+0989 7876 9865 9

Email Address

info@example.com
support@example.com

IMG_4985

İçindəkilər

SMM kursunun müddəti:

SMM kursu 20 saat (5 həftədən ibarət proqramı əhatə edir. Hər dərs həftədə 2 dəfə 1.5 saat olmaqla 1 ay tədris olunacaq).

Kursun proqramı:

  • Təlimçilərlə tanışlıq, Kursun məqsədi, SMM üstünlükləri
  • SMM nədir və onun əhəmiyyəti
  • Sosial medianın marketinqdə rolu,
  • Facebook Instgram Linkedin Tiktok – Biznes səhifənin qurulması
  • Kontent strategiyasının yaradılması
  • Kontent planının hazırlanması və planlaşdırılması,
  • AİDA modeli
  • Kontent növləri və onların istifadəsi.
  • Sosial mediada aktiv paylaşım saatları, Dizayn, Reels,
    Carousel, Highlights
  • Vizual kontentin yaradılması
  • Kontentin axtarışı, yazılması, trigerli ssenari formalaşdırma
  • Auditoriya ilə çalışma, loyal auditoriya formalaşdırma
  • Cəlbedici başlıqlar və təsvirlərin yaradılması
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok üçün
    kontentin xüsusiyyətləri
  • Reklam kampaniyalarının yaradılması və tənzimlənməsi
  • Instagram-da ödənişli reklamın əsasları
  • Hədəfləmə və auditoriyanın tənzimlənməsi
  • Instagram SEO nədir, Açar sözlərdən istifadə,
    axtarışda ilk sırada çıxma
  • Meta Business Suite-in istifadəsinin əsasları
  • Platformanın ümumi xüsussiyyətləri və imkanları
  • Hesabların və səhifələrin idarə edilməsi, rolların müəyyənləşdirilməsi
  • Hesabatların yaradılması və strategiyaların optimallaşdırılması
  • Facebook reklam hesabının yaradılması
  • ADS Manager giriş, Reklamın yaradılması
  • Ads Manager-in interfeysi və funksiyaları
  • Reklam kampaniyasının məqsədini təyin etmək
  • Reklam üçün uyğun formatların seçilməsi
  • Reklam kampaniyasında doğru auditoriyanın seçilməsi
  • Reklamları platforma və cihazlar üzrə düzgün yerləşdirmək
  • Reklam büdcəsinin təyin edilməsi
  • SMM strategiyalar,
  • SMM-in əsas metrikləri
    Metriklər haqqında məlumat, Daxili analitik vasitələrdən istifadə
  • SMM Büdcə təyini, Analitika və alətlər
  • Kontent planlaşdırıcılar, Şərhlərə və şəxsi mesajlara cavablar, hazır cavablar
  • Mobilaqrafiya və Videoqraflıq
  • Məzmunu satma strategiyaları – Reklam necə olmalıdır
  • Sosial mediada yeni dalğa capcut, chat gpt və s istifadəsi əsas
    diqqət edilməli məqamlar

 

Aşağıdakı  “button”a klikləyərək 20 dəqiqəlik ödənişsiz tanışlıq dərsimizdə iştirak edə bilərsiniz!

Tez-tez verilən suallar

Sosial Media Marketinqi məhsulları, xidmətləri və ya məzmunu tanıtmaq üçün "Facebook", "Twitter", "Instagram" və "LinkedIn" kimi sosial media platformalarından istifadəni nəzərdə tutan rəqəmsal marketinq strategiyasıdır.

Çünki,o biznes və fərdlərə geniş və cəlbedici auditoriyaya çatmağa imkan ver

Sosial media platformalarının seçimi hədəf auditoriyanızdan və biznes məqsədlərinizdən asılıdır. Bəzi populyar platformalara "Facebook", "Instagram", "Twitter", "LinkedIn", "Pinterest" və "TikTok" daxildir.

Maraqlı məzmun yaratmaq üçün orijinallığa, uyğunluğa və ardıcıllığa diqqət yetirin. Vizual, hekayə və interaktiv elementlərdən istifadə edin.

SMM üçün əsas performans göstəricilərinə (KPI): bəyənmələr, paylaşımlar, şərhlər, klikləmə dərəcələri (CTR), dönüşüm nisbətləri və investisiya gəliri (ROI) daxildir.

Mənfi rəylərə peşəkar və empatik şəkildə cavab verin. Problemi həll edin və ya aydınlaşdırma təklif edin.