Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@digitalhero.az
office@digitalhero.az

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Off Page SEO Nədir

Off-Page SEO Nədir? Off-Page SEO veb saytın kənardan gələn siqnallarla axtarış sistemlərində (Google, Bing, Yandex) sıralamasının yüksəldilməsini təmin edən optimizasiya metodudur. Trafik almaq, backlink-lər toplamaq və sosial mediada aktivlik bu kateqoriyaya daxildir. Bu yanaşma veb saytının internet ekosistemində daha görünən və etibarlı bir mənbə kimi tanınmasına kömək edir. Google kimi axtarış sistemləri saytın xarici referanslarını, […]

Daha ətraflı

Beynəlxalq brendlər niyə hər ölkədə eyni məhsulu fərqli adla satırlar?

 Beynəlxalq brendlər niyə hər ölkədə eyni məhsulu fərqli adla satırlar?  Beynəlxalq brendlər eyni məhsulu müxtəlif ölkələrdə fərqli adlarla təqdim edə bilirlər. Bu dəyişikliklər təsadüfi yox, strateji olaraq mədəni, hüquqi və bazar fərqlərinə uyğunlaşmaq üçün atılan addımlardan biridir. Bu tip ad dəyişikliyi, brendinq prosesinin ən mühüm mərhələlərindən biridir və məqsədi – məhsulun lokal bazarda daha qəbulolunan, yadda […]

Daha ətraflı

Loqo Nədir? Dünyadakı TOP Loqolar (2025)

Loqo Nədir? Loqo, bir brendi vizual şəkildə təmsil edən simvoldur.Loqolar yalnız simvol deyil – onlar bir brendin ruhudur! Düzgün seçilmiş loqo brendi tanıdır, yadda qalır və auditoriyada emosional əlaqə yaradır. Loqo Nədir və Brendin Ürəyindəki Rolu Loqo nədir? Loqo, bir brendi vizual şəkildə təmsil edən simvoldur. Düzgün seçilmiş loqo brendi tanıdır, yadda qalır və auditoriyada […]

Daha ətraflı

Dünyadakı Marketing Agentlikləri sıralaması 2025- TOP10

Dünyadakı Marketing Agentlikləri Dünyadakı Marketing Agentlikləri sıralaması 2025- TOP10.-​Dünyada ən nüfuzlu və böyük marketinq şirkətləri incələmək üçün sayta keçin! Dünyadakı Marketing agentlikləri TOP 10 sıralaması. NoGood Traktor WebFX Kobe Digital Ignite Visibility Right Side Up Disruptive Advertising PBJ Marketing Path Interactive Seven Atoms. 1.NoGood-ABŞ-da ən nüfuzlu performans marketinq agentliklərindən biridir Onlar TechCrunch icması tərəfindən ABŞ-da […]

Daha ətraflı

Roadmap nədir?

Roadmap nədir Roadmap, Azərbaycan dilində “yol xəritəsi” kimi tərcümə olunur. Bəs roadmap nədir? Niyə görə roadmap vacibdir? Hədəfə doğru getmək istəyən hər kəs üçün yol xəritəsi bir növ bələdçi rolunu oynayır. Yol xəritəsi müəyyən bir məqsədə çatmaq üçün lazım olan addımları və mərhələləri göstərən strateji bir plandır. İstər şəxsi inkişaf, istərsə də biznes məqsədləri üçün […]

Daha ətraflı

FAQ nədir? (2025)

FAQ nədir? (2025) FAQ  –  ingiliscə “Frequently Asked Questions” ifadəsinin qısaldılmasıdır. Azerbaycan dilinde buna – ” Tez-tez verilen suallar” da deyilir. Bu anlayışla gündəlik olaraq demək olar bütün məhsul və xidmət sahələrinin saytlarında qarşılaşırıq. Başqa cür desək, FAQ bölməsi bir saytın və ya xidmətin istifadəçiləri tərəfindən ən çox verilən sualları və onların cavablarını bir yerdə […]

Daha ətraflı

Google Product Expert Nədir?

Google Product Expert Nədir?  Google Product Expert, Google-un məhsulları (məsələn, Gmail, YouTube, Google Ads, Chrome və s.) üzrə istifadəçilərə yardım edən könüllü şəxslərə verilən rəsmi statusdur. Bu proqram çərçivəsində iştirakçılar support.google.com platformasında digər istifadəçilərin suallarına cavab verir, texniki məsələlərdə yardım göstərirlər. Bu şəxslər Google-da rəsmi olaraq işləmir, lakin Google tərəfindən tanınır və müəyyən imtiyazlara malik […]

Daha ətraflı

Rəqəmsal marketoloqlar niyə HTML bilməlidirlər?

HTML basics Bütün HTML sənədləri sənəd tipi deklarasiyası ilə başlamalıdır: <!DOCTYPE html>. HTML sənədinin özü <html> ilə başlayır və </html> ilə bitir. HTML sənədinin görünən hissəsi <body> və </body> tagləri arasında yerləşir. HTML Elements HTML elementi başlanğıc tagdən bitiş taginə qədər olan hər şeyi əhatə edir: <tagname>Buraya məzmun yazılır…</tagname> Bəzi HTML elementlərinə nümunələr: <h1>Birinci başlıq</h1> […]

Daha ətraflı

AIDA modeli nədir ?

AIDA modeli nədir ? AIDA modeli müştərinin məhsul alışı prosesini mərhələlərə bölərək izah edən marketinq yanaşmalarından biridir.  19-cu əsrdən bəri marketinq və PR sahələrində istifadə edilən model bu dövr ərzində üzərində çoxlu dəyişikliklər edilərək təkmilləşmiş və bugünkü halını almışdır.  AIDA modelinin mərhələləri hansılardır ? AIDA modeli öz adını  “Attention”, “Interest”, “Desire”, “Action” sözlərinin baş hərfindən […]

Daha ətraflı