Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Bloq

Retention nədir? Müştəri saxlama strategiyasının sirrləri

Retention nədir? Retention — sadə dillə desək, şirkətin mövcud müştəriləri saxlayıb, onların yenidən alış etməsini təmin etmə bacarığıdır. Yəni bir müştəri səndən bir dəfə deyil, dəfələrlə alış edirsə, sənin Retention səviyyən yüksəkdir. Məsələn, bir onlayn mağazada 1000 müştəri varsa və bir ay sonra onlardan 600 nəfəri yenidən alış edirsə, deməli, Retention səviyyən 60%-dir.    Retention […]

Daha ətraflı

Pinterest nedir?

Pinterest nedir? Pinterest – istifadəçilərin maraqlarına, ideyalarına və yaradıcılıqlarına uyğun vizual kontentlər paylaşdığı və kəşf etdiyi bir platformadır. 2010-cu ildə yaradılan bu platforma günümüzdə milyardlarla pinlə dünyanın ən böyük vizual axtarış motorlarından biridir. Pinterest platformasının istifadə məqsədləri Pinterest sadəcə şəkil paylaşılan deyil, yeni ideyaların tapıldığı, ilham alınan bir platformadır. Burada istifadəçilər “pin” adlandırılan şəkil və […]

Daha ətraflı

Loyal Customer kimdir ?

Loyal Customer kimdir ?     Loyal müştəri – markaya və ya brendə sadiq qalan, alış-verişini təkrarlayan və markanı başqalarına tövsiyə edən şəxsdir. Sadəcə məhsul almaqla kifayətlənmir, markaya qarşı emosional bağlılıq formalaşdırır. Endirimlə gələn müştəri Loyal deyildir ! Bir sözlə, Loyal customer – sizinlə müştəri arasında davam edən emosional münasibətdir. Müştəriyə yaratdığınız komfort zona, dəyişməz […]

Daha ətraflı

Marketingdə 13 Film

Marketinq dərsləri almaq üçün ən yaxşı 13 Marketinq Filmləri siyahısı. Sosial media, data-driven strategiyalar və etik marketinq haqqında biliklərinizi artırın. Hər bir marketoloq üçün ilham mənbəyi! Marketinq Filimləri – 13 Film Marketing Filmləri İzləmək Marketoloqlar Üçün Niyə Vacibdir? Müasir dövrdə marketinq yalnız məhsul satmaq deyil, emosiyalar satmaq sənətidir. Rəqəmsal platformaların artması ilə birlikdə, brendlər auditoriyalarla […]

Daha ətraflı

Merçendayzinq nədir

Merçendayzinq nədir? Merçendayzinq nədir – Məhsulun satışını artırmaq və alıcının diqqətini cəlb etmək üçün onun mağazada, vitrində və ya onlayn mühitdə düzgün şəkildə təqdim edilməsidir. Məqsəd müştərilərin diqqətini cəlb etmək, onları məhsulu almağa təşviq etmək və satış həcmini artırmaqdır. Merçendayzing yalnız məhsulun mağazada düzgün yerləşdirilməsi deyil, həm də vizual təqdimat və müştəri təcrübəsini əhatə edir. […]

Daha ətraflı

Influencer marketinq nədir? | Brend inamını artıran müasir strategiya

Influencer marketinq nədir? Influencer marketinq — sosial mediada təsir gücünə malik şəxslərlə əməkdaşlıq edərək brendin məhsul və ya xidmətlərini tanıtmaq məqsədi daşıyan marketinq strategiyasıdır. Sadə dildə desək, brendlər izləyiciləri ilə güclü əlaqəsi olan influencerlərin etibarından istifadə edərək daha geniş və hədəfli auditoriyaya çatırlar. Bu yanaşma ənənəvi reklamlardan fərqli olaraq daha təbii və inandırıcıdır, çünki insanlar […]

Daha ətraflı

Social proof nədir?

Social proof nədir?   Social proof -Başqalarının rəyi əsasında satışın artırılmasını hədəfləyən taktikadır.Heç “hamı alır, mən də alım” düşüncəsinə düşmüsənmi? -Bu, sadəcə təsadüf deyil ,sürü psixologiyası adlanır.İnsan beyni, xüsusən qeyri-müəyyənlik vəziyyətində, çoxluğun davranışını “doğru yol” kimi qəbul etməyə meyllidir. Məsələn, əgər yüzlərlə insan bir məhsulu bəyənirsə və müsbət rəylər yazıbsa, biz də həmin məhsulun keyfiyyətinə […]

Daha ətraflı

PR Nedir?

 PR nedir? PR -ingiliscə “Public Relations” (ictimaiyyətlə əlaqələr) ifadəsinin qısaldılmış formasıdır. Bir şirkətin, markanın və ya şəxsin cəmiyyətlə, media ilə və müştərilərlə müsbət münasibət qurması və imicini idarə etməsi prosesidir. Reklamla tez-tez qarışdırılsa da, PR nedir sualının cavabı sadəcə məhsul tanıtımı deyil. Onun əsas məqsədi uzunmüddətli və sağlam münasibətlər qurmaq, müsbət münasibət formalaşdırmaq və etimadı qorumaqdır. Reklam → […]

Daha ətraflı

Porter nəzəriyyəsi nədir

Porter nəzəriyyəsi nədir: 5 Güc modeli ilə rəqabət üstünlüyü qazanmağın effektiv yolları Porter nəzəriyyəsi Harvard Business School professoru Michael E. Porter tərəfindən hazırlanmış rəqabət strategiyası modelidir. Nəzəriyyə bir şirkətin bazarda mövqeyini təhlil etmək və uzunmüddətli rəqabət üstünlüyü qazanmaq üçün istifadə olunur. Əsas məqsəd şirkətin fəaliyyət göstərdiyi sahədə rəqabətin gücünü müəyyən etmək və strategiyanı buna uyğun […]

Daha ətraflı