Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

KPI nədir

KPİ Nədir?

KPİ(Key Performance İndicator) Sadə dildə desək, KPI-sizin bir işi və ya məqsədi nə qədər uğurla yerinə yetirdiyinizi ölçmək üçün istifadə olunan göstəricidir.

Məsələn,siz bir hədəfə doğru irəliləyirsiniz və bilmək istəyirsiniz ki, doğru yoldasınız ya yox. KPI məhz bu yolda sizin performansınızı ölçür və irəliləyişinizi izləməyə kömək edir.

Əsas performans göstəriciləri  iş həyatında qarşıya qoyulan hədəflərin daha sistematik, ölçülə bilən və konkret şəkildə ifadə olunan formasıdır.

KPI-lar komandalar üçün hədəflər təyin edir, irəliləyişi qiymətləndirmək üçün mərhələlər göstərir və təşkilat daxilində insanların daha yaxşı qərarlar qəbul etməsinə kömək edən anlayışları təqdim edir.

KPİ Niyə Vacibir?

Əsas Performans Göstəricilərinin(KPİ) nə olduğunu bildik.Bəs şirkətlər niyə əsas performans göstəricilərinə ehtiyac duyur? 

KPİ işçinin motivasiya artımına olduqca yüksək təsir göstərən faktorlardandır.Bu göstərici işçidən daha çox çalışmasını yox,əksinə daha sistemli və planlı çalışmasını tələb edir.Adətən uzun müddətdir eyni şirkətdə işləyən işçilərdə bir müddət sonra “mən şirkətə nə fayda verirəm?” sualı yaranır.Bu zaman isə köməyə KPİ çatır.Onun tətbiqi ilə işçi müəyyən müddət aralığında şirkətə qatdığı dəyəri,öz iş performansını analiz edə bilər.Bu isə işçinin iş motivasiyasını artırır,yəni KPİ vasitəsilə əvvəlcədən müəyyənləşdirilən periodda işçi nə qədər uğur qazanıb? sualına da cavab tapılır.

Əsas performans göstəricilərinin faydalarına nəzər yetirək:

Komandalararası əlaqə: Layihənin uğurunu və ya işçinin performansını ölçməkdən asılı olmayaraq, KPİ-lər komandaların eyni istiqamətdə hərəkət etməsini təmin edir.

Təşkilatın real vəziyyətinin analizi: Əsas Performans Göstəriciləri təşkilatınızın risk faktorlarından maliyyə göstəricilərinə qədər real bir baxış təqdim edir.

Düzəlişlər edin: KPİ-lər sizə uğurlarınızı və çatışmazlıqlarınızı aydın şəkildə göstərir ki, işə yarayanları daha çox, işə yaramayanları isə daha az edə biləsiniz.

Əsas Performans Göstəriciləri ilə hər kəsin dəyər yaratdığından əmin olun – bu göstəricilər işçilərin irəliləyişini izləməyə və menecerlərin işləri davam etdirməsinə kömək edir.

SMART KPİ Nədir?

Məqsədə çatmaq üçün KPİ-ləri məqsədli şəkildə seçmək vacibdir. SMART metodu, məqsədlərinizə doğru irəliləmək üçün yaxşı KPİ-ləri seçməyinizə kömək edən təsirli bir yoldur.

SMART spesifik, ölçülə bilən, əldə edilə bilən, əlaqəli və zamana bağlı deməkdir. İnsanlar bu metodu adətən öz məqsədlərini müəyyənləşdirmək üçün istifadə edirlər.Bu meyarları effektiv KPİ-ləri seçmək üçün necə tətbiq edə biləcəyinizə baxaq:

Spesifik (Məqsədli): Nəyə nail olmaq istəyirsiniz? KPİ mənə lazım olan məlumatı düzgün təqdim edirmi?

Ölçülə bilən: Bu göstərici ümumi biznes məqsədlərinin uğurunu ölçürmü və özü də ölçülə bilirmi?

Əldə edilə bilən: Məqsədiniz həqiqətən əldə edilə biləndirmi? Bu KPİ-ni düzgün ölçmək və əldə etmək üçün resurslarım varmı?

Əlaqəli: Bu göstərici mənim məqsədlərimlə və nə əldə etmək istədiyimlə əlaqəlidirmi?

Zamana bağlı: Məqsədinizə nə zaman çatacaqsınız və vacib mərhələlər hansılardır?Başlanğıc və son tarixləri varmı?

KPI Nümunələri

Biznes KPI-ları: İş əməliyyatlarınızın və ümumi performansınızın ölçülməsi üçün lazımlıdır. 

Gəlir artımı

Mənfəət marjaları

Müştəri rəyləri 

Sadələşmə dəyərləri 

 

Maliyyə KPI-ları: Maliyyə sağlamlığınızı ölçməyə kömək edir.

Kredit xərcləri

Kassa dövriyyəsi

Cəmi aktivlər

Kredit tətbiqi cədvəlləri 

 

Satış KPI-ları: Satış performansınızı və satış nəticələrinizi ölçmək üçün istifadə olunur.

Satış gəliri

Konversiya dərəcəsi

Əməkdaş başına gəlir

Satış hədəflərinə çatma faizi

Yeni müştəri qazanma 

Satış xərcinin gəlirə nisbəti

 

Marketinq KPI-ları: Marketinq tədbirlərinizin və kampaniyalarınızın effektivliyini ölçməyə kömək edir.

Marka tanınmışlığı

E-poçt marketinqinin effektivliyi

Aylıq veb sayt trafiki

 

Layihə idarəetmə KPI-ları: Layihə performansınızı ölçmək üçün lazımlıdır. Layihə başlanğıcının müddəti,

Layihəyə olan vaxt

Proyektin təməl məqsədlərinə nə qədər yaxınlaşdığınız və digər metrikləri ölçə bilərsiniz.

 

Müştəri əlaqələri KPI-ları: Müştəri ilə qurulan münasibətləri və təcrübəni ölçmək üçün istifadə olunur

Müştəri şikayəti dərəcəsi

Müştəri loyallığı

Şikayətlərin həll nisbəti

Sorğu sonrası məmnuniyyət

KPI-ları ölçmək üçün istifadə edilən 3 effektiv sayt

  1. Google Analytics

Vebsayt performansı,kampaniyaları izləmə,istifadəçi davranışı,dönüşüm nisbətləri və başqa analizlər üçün istifadə olunan olduqca effektiv bir saytdır

  1. HubSpot

Marketinq kampaniyaları,e-poçt performansı,satış və müştəri xidməti ilə bağlı KPI-ları izləmək üçün çoxfunksiyalı bir vasitədir.

  1. Tableau

Vizual analitiklər və fərdiləşdirilmiş hesabatlar yaratmaq üçün güclü bir platformadır. KPI-ların qrafik formasında təhlili üçün uyğundur.

Əsas Performans Göstəriciləri biznesin fəaliyyətini ölçmək və təkmilləşdirmək üçün vacib bir vasitədir. Doğru KPI-ları müəyyən etmək və izləmək, həm strateji hədəflərə çatmağa, həm də resurslardan effektiv istifadə etməyə imkan yaradır. Bu səbəbdən KPI-ların davamlı olaraq yenilənməsi və analiz edilməsi lazımdır.

 

KPI iş həyatında qarşıya qoyulan hədəflərin daha sistematik, ölçülə bilən və konkret şəkildə ifadə olunan formasıdır.

Məqsədə çatmaq üçün KPİ-ləri məqsədli şəkildə seçmək vacibdir. SMART metodu, məqsədlərinizə doğru irəliləmək üçün yaxşı KPİ-ləri seçməyinizə kömək edən təsirli bir yoldur.

Əsas Performans Göstəriciləri (KPI-lar) biznesin inkişafında vacib bir rol oynayır. Onlar bir təşkilatın biznes və marketinq hədəflərinə çatıb-çatmayacağını müəyyən etmək üçün lazım olan məlumatları təmin edir.

Hər kəs KPI-lardan öz performansını ölçmək üçün istifadə edə bilər. Bizneslər KPI-ları hədəflərə çatmaqda uğurlarını qiymətləndirmək üçün istifadə edir.

Marketinq tədbirlərinizin və kampaniyalarınızın effektivliyini ölçməyə kömək edir. Buna marka tanınmışlığı, e-poçt marketinqinin effektivliyi,aylıq veb sayt trafiki aid ola bilər.

Daha çoxu üçün teleqram kanalımızı izləyin !