Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

ad fatigue nedir

Ad fatigue nədir?

Ad fatigue (Reklam yorğunluğu) yeni şəxslərə bir reklamın təkrar-təkrar görüntülənməsi nəticəsində həmin şəxslərin reklamdan bezməyinə və diqqət göstərməməyi ilə nəticələnən vəziyyətdir.Bu, reklamların həddindən artıq təkrarlanması, zəif hədəfləmə və aşağı yaradıcılıq səbəbindən baş verir.İnsanlar eyni reklamı təkrar-təkrar görəndə, buna məhəl qoymurlar ki, bu da kliklənmə dərəcələrinin (CTR) və dönüşümlərin azalmasına səbəb olur.Bunun nəticəsində reklamlarınız effektivliyini itirəcək və reklam büdcəniz maraqsız izləyicilərə sərf olunacaq. Effektiv marketinq strategiyası üçün bu yorğunluq əlamətlərini erkən tanımaq və müdaxilə etmək vacibdir.

Meta Ad Fatigue

Meta platformasında reklamların eyni auditoriyaya təkrar-təkrar göstərilməsi nəticəsində həmin reklamların təsiri azalır.

Creative fatigue

creative ad fatigue Eyni vizualı və ya video kontentin auditoriyada yorğunluq yaratması deməkdir.Bu həddən artıq xərcləri artıra və ümumi kampaniyanın səmərəliliyini azalda bilər. Əsasən, hədəf auditoriyanız reklamlarınıza daha az reaksiya verir və nəticədə reklam xərclərinizdən gəlirlər azalır. meta ad fatigue Bununla mübarizə aparmaq üçün Meta indi kreativ aktiv yüksək yorğunluq səviyyəsinə çatdıqda reklamçılara xəbərdarlıq edir. Bu xüsusiyyət kampaniyalarınızı optimallaşdırmağa və nəticələrə mənfi təsir etməzdən əvvəl yaradıcı yorğunluğun tələlərindən qaçmağa kömək etmək üçün nəzərdə tutulub. creative ad fatigue

Ad fatigue səbəb olan amillər

1.Eyni reklamın həddən artıq təkrarlanması

reklam yorgunlugu İzləyicilər eyni vizuala və mesaja məruz qaldıqda diqqət azalır,bezginlik yaranır.Həddən artıq eyni reklama məruz qalma,əsasən də reklam formalarında çeşitlilik olmayanda və yenilikçi yanaşma baş verməyəndə reklam yorğunluğunun yaranmasına yol açır.Bu, CTR-nin düşməsinə və daha baha reklam nəticələrinə səbəb olur.

2.Kreativ kontentin az olması

Reklam kampaniyalarında kontentin fərqliliyinin az olması, izləyicilərin diqqətini çəkməsini azaldır.Uzun müddət eyni dizayn, başlıq və CTA istifadə olunması izləyicilərdə ad fatigue (reklam yorğunluğu) yaradır.Yaradıcılıq,fərqlilik izləyicilərin sürətli dəyişən ehtiyaclarına cavab verərək diqqətlərinin artmasına gətirib çıxarda bilər.

3.Hədəf auditoriyanın düzgün seçilməməsi

yanlış hədəf auditoriya Hədəf auditoriyanın düzgün seçilməməsi reklam yorğunluğuna səbəb olan amillərdən biridir.Reklam mesajı əgər maraq göstərməyəcək və ya məhsulla əlaqəsi olmayan insanlara göstərilirsə, həmin istifadəçilər bu reklama qarşı tez bir zamanda hissizləşir. Bu da həm reklamın təsir gücünü azaldır, həm də büdcənin boşa xərclənməsinə səbəb olur. Doğru auditoriyanın müəyyənləşdirilməməsi nəticəsində istifadəçi eyni, maraqsız reklamı dəfələrlə görə bilər və bu da bezginlik yaradır.

4.Frequency rate çox olması

frequency rate “Frequency rate”-in (reklamın bir istifadəçiyə neçə dəfə göstərilməsi) çox olması da ad fatigue-in əsas səbəblərindən biridir. Eyni reklamın bir insana dəfələrlə göstərilməsi, ilk baxışda yadda qalmaq üçün faydalı kimi görünsə də, bir müddət sonra əks effekt yaradır. İstifadəçi reklamı görən kimi onu ötürməyə başlayır, hətta brendə qarşı mənfi münasibət formalaşa bilər. Yüksək frequency təkcə yorğunluq yaratmır, həm də klikləmə və dönüşüm nisbətlərini aşağı salır, nəticədə reklamın effektivliyi azalır və ROI (investisiya gəliri) zəifləyir.

Ad fatigue aradan qaldırmaq yolları:

1.Reklam dizaynını mütəmadi yeniləmək

ad fatigue aradan qaldırma yolları İzləyicilər eyni vizuallarla təkrar-təkrar qarşılaşdıqda, zamanla həmin reklama qarşı maraqlarını itirirlər. Bu səbəbdən reklam dizaynlarını mütəmadi olaraq yeniləmək vacibdir. Rəng palitrası, vizual elementlər, tipoqrafiya və kompozisiyada dəyişikliklər etməklə istifadəçilərin diqqətini yenidən cəlb etmək mümkündür. Bu dəyişikliklər brendin əsas üslubundan uzaqlaşmadan həyata keçirilməlidir ki, həm tanınma qorunsun, həm də təzəlik hissi yaransın.

2.Məzmun formatını dəyişmək

ad fatigue kontent Yaradıcı məzmun və reklam formatlarının müxtəlifliyi izləyicilərin marağını bərpa etmək üçün çox vacibdir.Video, karusel və interaktiv reklamlar kimi müxtəlif reklam formatlarını sınaqdan keçirmək auditoriyanız üçün yeni təcrübə təmin edə bilər. Hər bir format izləyiciləri müxtəlif yollarla cəlb edərək, yorğunluq şansını azaldır.

4.Hədəf auditoriyanı seqmentləşdir

ad fatigue seqment Reklam yorğunluğunun qarşısını almağın ən effektiv yollarından biri auditoriyanı düzgün şəkildə seqmentləşdirməkdir. Fərqli yaş qrupları, maraq sahələri və istehlak vərdişlərinə sahib istifadəçilərə eyni məzmunu göstərmək əvəzinə, onlara uyğunlaşdırılmış və fərdiləşdirilmiş reklam mesajları təqdim etmək lazımdır. Bu yanaşma istifadəçilərin eyni reklamla təkrar-təkrar qarşılaşmasının qarşısını alır, həm də onların marağını qorumağa kömək edir. Hədəfə uyğun mesajlar izləyici ilə daha yaxşı rezonans yaradır və kliklənmə ehtimalını artırır.

5.Ad rotation-dan istifadə etmək 

ad rotation Ad rotation — müəyyən bir zaman müddətində eyni reklam sahəsində bir reklamın bir neçə fərqli versiyasını göstərmək üsuludur. Bu yanaşma, reklamverənlərə müxtəlif vizuallar və mesajlar nümayiş etdirməyə imkan verir və hansı versiyanın daha yüksək kliklənmə və ya dönüşüm əldə etdiyini qiymətləndirmək üçün geniş istifadə olunur.Ad rotation sayəsində auditoriyaya müxtəlif mesaj və vizuallar təqdim olunaraq bu yorğunluğun qarşısını almaq, marağı yüksək saxlamaq mümkündür.

6.A/B testləri ilə performanslı məzmunu seç

a/b test Reklam kampaniyalarında A/B testi hansı kreativ elementlərin (başlıqlar, şəkillər, hərəkətə çağırış) ən yüksək nişan aldığını müəyyən etməyin ən təsirli yollarından biridir. Müxtəlif versiyalar arasında müqayisələr hansı dəyişənlərin konversiya nisbətlərini artırdığını aydın şəkildə göstərir. Bu məlumat bütün gələcək kampaniyalar üçün təlimatlar yaradır və reklam yorğunluğunun qarşısını almaq üçün daimi yenilik və yeniləmələri təmin edir. Daha ətraflı məlumat üçün A/B test nədir blogumuzu oxuya bilərsiniz.

7.Frequency cap təyin et

Tezlik hədləri fərdin müəyyən bir müddət ərzində reklamınızı görmə sayını məhdudlaşdırır. Bu, həddindən artıq ifşanın qarşısını almağa kömək edir və izləyicilərinizin mesajınızdan bezməsinin qarşısını alır. Reklam yorğunluğunun qarşısını almaq üçün düzgün tezlik limiti vacibdir, çünki istifadəçilər bir reklamla çox qarşılaşdıqda ona qarşı laqeyd və ya mənfi münasibət formalaşdıra bilərlər. frequency cup ad fatigue Məsələn: Reklamınızın eyni şəxsə çox tez-tez görünməməsini təmin etmək üçün hər bir istifadəçi üçün həftədə üç təəssürat tezliyi həddi təyin edin.Facebook Ads Manager və ya Google Ads platformasında bu limiti quraşdıraraq reklamlarınızın tək bir istifadəçiyə həddindən artıq göstərilməsinin qarşısını ala bilərsiniz. Reklam yorğunluğu — markaların qarşılaşdığı real və təsirli bir problemdir. Ancaq doğru strategiyalarla bu təsiri minimuma endirmək, izləyicilərlə daha güclü və davamlı əlaqə qurmaq mümkündür. Brendinizin mesajının yorucu deyil, yadda qalan olması üçün reklamlarınızı daim təzələyin, test edin və auditoriyanızı tanıyaraq onlara uyğun məzmun yaradın. Əgər bu kimi mövzuları dərindən öyrənmək və digital marketinq sahəsində peşəkar biliklərə yiyələnmək istəyirsinizsə,digital marketing kursumuza keçid edə bilərsiniz.                      

Daha çoxu üçün teleqram kanalımızı izləyin !