Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

digital hero, digital marketing, digital marketing nədir, rəqəmsal marketinq nədir, digital marketing nedir

Digital Marketing Nədir?

Rəqəmsal marketinq — məhsul və xidmətləri tanıtmaq üçün veb saytlar, tətbiqlər, sosial media, axtarış motorları və digər rəqəmsal vasitələrdən istifadədir.O internet üzərində baş verən bütün marketinq fəaliyyətlərini əhatə edir. Bizneslər cari və potensial müştərilərlə əlaqə qurmaq üçün axtarış sistemləri, sosial media, e-poçt və digər vebsaytlar kimi rəqəmsal kanallardan istifadə edirlər.

Rəqəmsal marketinq, məhsul və xidmətləri səmərəli şəkildə tanıtmaq üçün veb saytlar, mobil tətbiqlər, sosial media və axtarış motorları kimi rəqəmsal platformalardan yararlanır. Bu, şirkətlərin istehlakçılarla əlaqə qurmasına və onların davranışlarını təhlil etməsinə imkan verərək ənənəvi marketinq üsullarını tamamlayan innovativ bir yanaşmadır.

Rəqəmsal marketinq internetin 1990-cı illərdə geniş yayılması ilə populyarlaşmağa başladı. Bu gün şirkətlər auditoriyalarına effektiv şəkildə çatmaq üçün rəqəmsal və ənənəvi marketinq strategiyalarını birləşdirirlər, baxmayaraq ki, rəqəmsal kanalların sürətli inkişafı və məlumatlardan istifadə kimi unikal çətinliklər də mövcuddur.

Əgər marketinq haqqında ilkin bilikləri əldə etməmisinizsə ilk öncə “Marketinq nədir?” blogumuza keçid edin.

Gəlin sevimli filmimiz “İnception” üzərindən rəqəmsal marketinqi izah edək.

Film necə idi? İnsanların beyninə girib, ideyanı elə yerləşdirirdilər ki, o ideya onların öz fikirləri kimi böyüyürdü.

Rəqəmsal marketinq də buna bənzəyir. Brend sosial media, reklam və kontent vasitəsilə auditoriyanın “beyninə girir”. Amma bunu məcburi yox, elə edirlər ki, insan sanki özü seçirmiş kimi hiss edir. Bir ideya toxumu əkirsən, sonra bu toxum böyüyür, məhsul və ya xidmətə real marağa çevrilir. Yəni rəqəmsal marketinq həm də ideyanı auditoriyanın zehninə incə şəkildə yerləşdirə bilməkdir.

Rəqəmsal marketinq sahəsi ilk baxışdan qarışıq və çətin görünə bilər. Amma unutmayaq ki, hər bir sahə əvvəldən belə görünür. Əsas addım isə araşdırmaq və diqqəti doğru istiqamətə yönəltməkdir. Gəlin birlikdə rəqəmsal marketinqin əsas növlərinə nəzər salaq

Rəqəmsal Marketinqin Növləri

1. SEO- ( Axtarış Motoru Optimizasiyası)

SEO — vebsaytınızı axtarış motorlarının nəticə səhifələrində (“rank”) daha yuxarı çıxarmaq üçün optimallaşdırma prosesidir. Bu da sayta daha çox orqanik (ödənişsiz) trafik gətirir.

SEO-ya yanaşmanın müxtəlif yolları var:

On-Page SEO – Vebsaytdakı “səhifə içi” kontent üzərində fokuslanır. Açar sözlərin axtarış həcmini və niyyətini öyrənərək oxucuların suallarına cavab verə, nəticədə SERP-lərdə daha yuxarı sırada görünə bilərsiniz.

Off-Page SEO – Vebsaytdan kənarda baş verən fəaliyyətlərdir. Burada əsas faktor backlinklərdir. Yəni başqa saytlardan sizin vebsaytınıza verilən linklər. Nəşriyyatlarla əlaqələr qurmaq, qonaq yazılar yazmaq və xarici diqqət toplamaq bu backlinkləri qazanmağa kömək edir.

Texniki SEO – Vebsaytın arxa planında (backend) kodlaşdırma və texniki optimallaşdırmalarla bağlıdır. Məsələn: şəkillərin sıxılması, strukturlaşdırılmış data, CSS fayl optimallaşdırması. Bunlar səhifə yüklənmə sürətini artırır və bu da Google kimi axtarış mühərrikləri üçün mühüm göstəricidir.

2. Kontent Marketinqi

Kontent marketinqi — brendin tanıdılması, trafikin artırılması, potensial müştəri (lead) və müştəri qazanmaq üçün kontent yaradılması və təşviq edilməsidir.

3. Sosial Media Marketinqi

Hədəf auditoriyanızla əlaqə qurmaq, məhsul və xidmətlərinizi tanıtmaq və istehlakçıları sadiq müştərilərə çevirmək məqsədilə sosial media platformalarında məzmun yaratmaq və paylaşmaq prosesidir.

Orta statistik bir insan gündəlik olaraq 143 dəqiqəsini Facebook, Instagram, TikTok, YouTube və LinkedIn kimi sosial media platformalarında keçirir. Bu isə biznesiniz üçün müştəriləri cəlb etmək və onları alıcıya çevirmək baxımından böyük bir fürsətdir.

Lakin böyük fürsətlər eyni zamanda böyük rəqabət də deməkdir.

Sosial mediada fərqlənmək və varlığınızı böyütmək üçün diqqətlə hazırlanmış fəaliyyət planı tələb olunur.

4. Klik Başına Ödəniş (PPC)

Pay-per-click marketing (PPC) — onlayn reklamın bir növüdür və burada siz yalnız kimsə reklamınıza kliklədikdə ödəniş edirsiniz. Bu, rəqəmsal reklam lövhəsi icarəyə götürməyə bənzəyir, amma fərqi ondadır ki, baxış üçün yox, klik və ya hərəkət üçün ödəniş edirsiniz. Həmin hərəkət saytınıza daxil olmaq, məhsul səhifəsinə baxmaq və ya alış etmək ola bilər. Büdcəni siz müəyyən edirsiniz, reklamı kimlərin görəcəyini siz seçirsiniz və yalnız kiminsə maraqlanıb kliklədiyi halda ödəniş edirsiniz.

PPC-ni bu qədər məşhur edən əsas səbəb onun hədəflənə bilənizlənilə bilən olmasıdır. Siz reklamınızı kimin görəcəyini onların axtarışlarına və maraqlarına görə seçə bilirsiniz. Reklamın harada çıxacağını və nə qədər xərcləməyə hazır olduğunuzu müəyyənləşdirirsiniz. Üstəlik, nəyin işlədiyini dəqiq görə və dərhal dəyişiklik edə bilirsiniz. Buna görə də PPC, sürətli nəticə və xərclərini əsaslandıran aydın göstəricilər istəyən kiçik bizneslər üçün ən sevilən üsullardan biridir.. Ən məşhur növü Google Ads-dir.

5. Affiliate Marketinq

Başqasının məhsul və ya xidmətini tanıtdığınız üçün komissiya aldığınız reklam modelidir.

Onlayn marketinqin əhəmiyyətinin artması ilə affiliate marketing istehlakçılarla təşkilatlar arasında körpü yaratmaqda bir çox şirkətlər arasında populyarlaşdı. Bəs affiliate marketing nədir?

Affiliate marketing sənaye ekspertləri və sosial media influencerlərinin sürətlə artan populyarlığından istifadə edir. Bu üçüncü tərəf influencerlərlə əməkdaşlıq edərək, təşkilatınız məhsul və ya xidmətlərinizi təbliğ etmələri üçün onlara ödəniş edir. Əməkdaşlıq zamanı influencerlər izləyicilərinə postlar, bloqlar və ya videolar vasitəsilə müraciət edərək, sizin təşkilat üçün daha çox müştəri gətirir və yeni əlaqələr yaradır.

Son bir neçə ildə affiliate və ya influencer marketing sürətlə inkişaf edib. TikTok, Instagram, YouTube və bloqlar kimi yeni media vasitələri əsas əyləncə və xəbər mənbələrinə çevrilib. Nəticədə, affiliate marketing rəqəmsal marketinqin ən populyar formalarından birinə çevrilib.

Influencer Marketing Hub-a görə, 2023-cü ildə affiliate marketing sənayesinin dəyəri təxminən 13 milyard dollar olub.

Marketoloqlar üçün iş bazarı da böyüyür. ABŞ Əmək Statistika Bürosu (BLS) 2032-ci ilə qədər reklam, promosyon və marketinq menecerlərinin sayında 6% artım proqnozlaşdırır.2022-ci ildə isə həmin vəzifələrin orta illik maaşı 156,580 ABŞ dolları olub (BLS məlumatına görə).

Kanallar:

-YouTube Partner Proqramı vasitəsilə video reklam yerləşdirmək.

-Sosial mediada affiliate linklər paylaşmaq.

– Bloqda və ya vebsaytda affiliate linklər yerləşdirmək.

6. Email Marketinq

Email marketing — biznesin müştəri bazası ilə əlaqə qurmaq və ünsiyyət saxlamaq üçün elektron poçtdan istifadə etdiyi strategiyadır. Bu, birbaşa marketinqin bir formasıdır və müştəriləri məlumatlandırmaq, brendin tanınmasını artırmaq, eləcə də müəyyən məhsul və xidmətləri təbliğ etmək üçün istifadə oluna bilər.

Email marketing uzun bir tarixə malikdir, lakin bu gün marketinq mütəxəssisləri avtomatlaşdırma və xüsusi email marketinq proqramlarından istifadə edərək, müştərilərin hansı mərhələdə olmasından asılı olmayaraq onlara uyğunlaşdırılmış fərdi kampaniyalar yaradırlar.

Email növləri:

-Bloq abunə bülletenləri

-Yükləmə edənlərə follow-up emaillər

-Xoş gəldin məktubları

-Bayram endirimləri

-Müştəri üçün faydalı ipucları seriyaları

7. Influencer Marketinq

Influencer marketing — brendinizi tanıtmaq üçün təsir gücünə malik şəxslərin nüfuzundan istifadə edən bir strategiyadır. Sadə dillə desək, bu, güclü onlayn varlığı olan və öz sahəsində fikirlərə təsir edə bilən insanlarla əməkdaşlıq etməkdir. Bu influencerlər sadiq və aktiv bir izləyici auditoriyası formalaşdırıblar və onlarla tərəfdaşlıq qurmaqla bizneslər həmin təsirdən yararlanaraq daha geniş auditoriyaya çata və daha səmimi ünsiyyət qura bilərlər.

Influencer marketinqinin məqsədi sahənizdəki əsas səs sahiblərini müəyyənləşdirməkdir.Bu influencerləri müəyyənləşdirdikdən sonra onlarla əməkdaşlıq quraraq brendinizin tanınmasını və etibarlılığını artıra bilərsiniz.

Son illərdə mikro-influencerlər (10K–100K izləyicili) daha etibarlı və səmimi olduqları üçün ön plana çıxıblar.

Əgər siz də həm kreativliyi, həm də texniki bacarıqları birləşdirən bu sahəyə addım atmaq istəyirsinizsə, yeni qruplarımıza qoşulun! İlk dərsimizi izləmək üçün videoya keçid edin.