Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

A/b test nədir

A/B testi, bir tətbiqin və ya veb səhifənin iki fərqli versiyasını müqayisə edərək hansının daha yaxşı nəticə verdiyini müəyyən etmək üçün istifadə olunan üsuldur. Bu metod, qərarları təxminlərə deyil, real verilərə əsaslanaraq qəbul etməyə kömək edir. A/B testi müştərilərin hansı variantı daha çox bəyəndiyini öyrənmək üçün seçimləri müqayisə edir. Siz veb sayt və ya tətbiq dizaynlarını, e-poçt başlıqlarını, məhsul dizaynlarını, çağırış düymələrinin (CTA) mətnini, rəngləri və digər elementləri test edə bilərsiniz.

A/B testi, həmçinin split testi kimi tanınır və təsadüfi eksperiment prosesi olaraq iki və ya daha çox variantın (veb səhifə, səhifə elementi və s.) eyni vaxtda fərqli istifadəçi qruplarına göstərilməsini nəzərdə tutur. Məqsəd, hansı versiyanın daha güclü təsir yaratdığını və biznes göstəricilərinə müsbət təsir etdiyini müəyyənləşdirməkdir.

 

 A/B testi niyə vacibdir? 

A/B testinq fərdlərə, komandalarına və şirkətlərə istifadəçi təcrübələrində ehtiyatlı dəyişikliklər etməyə və bunun təsirlərini ölçməyə imkan verir. Bu metod fərziyyələr yaratmağa və hansı elementlərin istifadəçi davranışına daha çox təsir etdiyini öyrənməyə kömək edir.

Bəzən A/B testləri şəxsi fikirləri və gözləntiləri təkzib edə bilər – yəni, müəyyən bir məqsəd üçün ən yaxşı təcrübənin hansı olduğu ilə bağlı fərziyyələr yanlış çıxa bilər.

A/B testləri təkcə birdəfəlik sualları cavablandırmaq və ya mübahisələri həll etmək üçün deyil, həm də müəyyən bir təcrübəni davamlı olaraq təkmilləşdirmək və ya konversiya nisbətini (CRO) artırmaq üçün istifadə edilə bilər. Bu, uzunmüddətli strategiya qurmağa və istifadəçi təcrübəsini optimallaşdırmağa imkan yaradır.

A/B testi üstünlükləri nələrdir?

1. Ziyarətçilərin çətinliklərini həll edin 

İstifadəçilər veb saytınıza müəyyən məqsədlə daxil olurlar – məhsul və ya xidmət haqqında daha çox məlumat almaq, alış-veriş etmək, müəyyən mövzu haqqında oxumaq və ya sadəcə baxış keçirmək. Ancaq onlar bu məqsədlərinə çatmaq üçün müəyyən çətinliklərlə qarşılaşa bilərlər. Məsələn:

  • Qarışıq və anlaşılmaz məzmunla qarşılaşa bilərlər
  • Tapılması çətin olan “İndi al”, “Demo tələb et” kimi CTA düymələri

İstifadəçilər bu maneələrlə qarşılaşdıqda, onların təcrübəsi zəifləyir, nəticədə konversiya nisbətlərinə mənfi təsir göstərir. Bu problemi həll etmək üçün Heatmap, Google Analytics, veb sayt sorğuları kimi istifadəçi davranışını analiz edən alətlərdən yararlana bilərsiniz. 

  1. Mövcud trafikinizdən daha yaxşı ROI əldə edin

Təcrübəli marketoloqlar anlayırlar ki, veb sayta keyfiyyətli trafik çəkmək yüksək maliyyət tələb edir. A/B testi isə mövcud trafikinizi daha yaxşı dəyərləndirməyə və yeni trafik üçün əlavə xərclər etmədən konversiyaları artırmağa imkan yaradır. A/B testi ROI-ni yüksəltməyə kömək edir, bəzən veb saytınızdakı ən kiçik dəyişikliklər belə ümumi biznes konversiyalarında əhəmiyyətli artım yarada bilər.

A/B Test Nəticələri Necə Şərh Olunur?

Bir testi planlaşdırarkən hədəflər seçmək vacibdir. Bu, nəticələri düzgün qiymətləndirməyə, daha uğurlu variantı müəyyən etməyə və marketinq kampaniyanızı və ya veb saytınızı qalib nəticəyə uyğun yeniləməyə imkan verir. Çox hallarda, hədəf auditoriya əvvəlcədən seqmentləşdirilir və qalib mesaj versiyasını alacaq bir qrup ayrılır.

Test nəticələri, ölçməyə qərar verdiyiniz amillərə əsasən bir elementin digərinə nisbətən uğurunu göstərir. Məsələn:

  • Ziyarətçi sayı
  • Açılma faizləri (email marketinq üçün)
  • Klikləmə faizləri
  • Qeydiyyatlar (məsələn, xəbər bülleteni üçün)
  • Abunəliklər

Test zamanı iki element statistik olaraq əhəmiyyətli bir nəticə əldə olunana qədər izlənilir.

Konversiya nisbətləri gəlir baxımından da ölçülə bilər. Satış rəqəmlərini real satış gəlirlərindəki dəyişikliklərin təsiri ilə birlikdə nəzərə ala bilərsiniz. Konversiya nisbətlərinin yalnız e-ticarət və satışlarla məhdudlaşmadığını unutmamalıyıq. Aşağıdakı faktorları da əhatə edə bilər:

  • Satışlar
  • Əldə olunan potensial müştərilər / göndərilən qeydiyyatların sayı
  • Xəbər bülleteni abunəlikləri
  • Banner reklamlarına edilən kliklər
  • Saytda sərf olunan vaxt

 

a b testi nedir,ab testi nədir

A/B testi Facebook Marketplace nümunəsi

2020-ci ildə Facebook (indiki Meta) Marketplace platformasında e-ticarəti inkişaf etdirmək istəyirdi.  Layihədə eBay-ın məhsul rəhbərləri, Walmart və Amazon kimi şirkətlərdən komandalar iştirak edirdi. Hamı bunun uğurlu olacağına inanırdı. Komandalar çox çalışaraq müasir, istifadəsi asan bir interfeys yaratdılar — problemsiz ödəniş, seçilmiş məhsullar, qiymət uyğunlaşdırması və güclü qaytarma siyasəti. Hər şey düşünülmüş və peşəkarcasına hazırlanmışdı.
 
Amma ilk A/B testi gözlənilməz nəticələr verdi.
Bütün əsas göstəricilər aşağı düşdü — konversiya nisbətləri, klikləmə göstəriciləri, baxış sayı və gündəlik aktiv istifadəçilər.
İstifadəçilər e-ticarət elanlarına adi Marketplace elanları kimi maraq göstərmədilər.
Bu uğursuzluq hamını təəccübləndirdi.Sonrakı eksperiment ideyanın özünün səhv olduğunu açıq şəkildə sübut etdi.
 
İkinci A/B testi sadə bir dizayn dəyişikliklərinə fokuslanmışdı: sadəcə məhsul şəkillərinin fonunda dəyişiklik ediləcəkdi.
Ənənəvi Marketplace elanlarında məhsullar kontekst daxilində — masa üstündə, divanda və ya açıq havada yerləşirdi.E-ticarət elanlarında isə şəkillər təmiz, peşəkar, ağ fon üzərində idi — eynilə Amazon və Walmart-da olduğu kimi.
Eksperiment zamanı istifadəçilərə təsadüfi olaraq ağ fonlu və kontekstli şəkillər göstərildi. Nəticədə ağ fon istifadəçi marağını və konversiyanı ciddi şəkildə azaltdı.İstifadəçilər bu görüntünü adi e-ticarət təcrübəsi ilə əlaqələndirirdilər 
 
Bu A/B testi hər şeyi dəyişdi. Facebook, e-ticarətə fokuslanmaq əvəzinə, Marketplace-i “insandan-insana” üzərindən inkişaf etdirməyə başladı. Nəticədə, altı ay ərzində onlayn tranzaksiyalarda 26 qat artım qeydə alındı — bu nəticə Facebook Shops və Instagram Shops-un ümumi performansını geridə qoydu.
Əgər bu testlər olmasaydı, şirkət illərlə uğursuz bir strategiyanın arxasınca gedə bilərdi. 
 
Kiçik dəyişikliklər belə böyük nəticələr verə bilər. Buna görə də, davamlı təhlil və optimallaşdırma aparmaq biznesin uzunmüddətli uğuru üçün vacibdir. A/B testlərini mütəmadi həyata keçirməklə məhsul və xidmətlərinizi istifadəçilərin gözləntilərinə daha yaxşı uyğunlaşdıra bilərsiniz.

Daha çoxu üçün teleqram kanalımızı izləyin !