Mündəricat
ToggleAd fatigue nədir?
Ad fatigue (Reklam yorğunluğu) yeni şəxslərə bir reklamın təkrar-təkrar görüntülənməsi nəticəsində həmin şəxslərin reklamdan bezməyinə və diqqət göstərməməyi ilə nəticələnən vəziyyətdir.Bu, reklamların həddindən artıq təkrarlanması, zəif hədəfləmə və aşağı yaradıcılıq səbəbindən baş verir.İnsanlar eyni reklamı təkrar-təkrar görəndə, buna məhəl qoymurlar ki, bu da kliklənmə dərəcələrinin (CTR) və dönüşümlərin azalmasına səbəb olur.Bunun nəticəsində reklamlarınız effektivliyini itirəcək və reklam büdcəniz maraqsız izləyicilərə sərf olunacaq. Effektiv marketinq strategiyası üçün bu yorğunluq əlamətlərini erkən tanımaq və müdaxilə etmək vacibdir.Meta Ad Fatigue
Meta platformasında reklamların eyni auditoriyaya təkrar-təkrar göstərilməsi nəticəsində həmin reklamların təsiri azalır.Creative fatigue
Ad fatigue səbəb olan amillər
1.Eyni reklamın həddən artıq təkrarlanması
2.Kreativ kontentin az olması
Reklam kampaniyalarında kontentin fərqliliyinin az olması, izləyicilərin diqqətini çəkməsini azaldır.Uzun müddət eyni dizayn, başlıq və CTA istifadə olunması izləyicilərdə ad fatigue (reklam yorğunluğu) yaradır.Yaradıcılıq,fərqlilik izləyicilərin sürətli dəyişən ehtiyaclarına cavab verərək diqqətlərinin artmasına gətirib çıxarda bilər.3.Hədəf auditoriyanın düzgün seçilməməsi
4.Frequency rate çox olması
Ad fatigue aradan qaldırmaq yolları:
1.Reklam dizaynını mütəmadi yeniləmək
2.Məzmun formatını dəyişmək
4.Hədəf auditoriyanı seqmentləşdir
5.Ad rotation-dan istifadə etmək
6.A/B testləri ilə performanslı məzmunu seç
7.Frequency cap təyin et
Tezlik hədləri fərdin müəyyən bir müddət ərzində reklamınızı görmə sayını məhdudlaşdırır. Bu, həddindən artıq ifşanın qarşısını almağa kömək edir və izləyicilərinizin mesajınızdan bezməsinin qarşısını alır. Reklam yorğunluğunun qarşısını almaq üçün düzgün tezlik limiti vacibdir, çünki istifadəçilər bir reklamla çox qarşılaşdıqda ona qarşı laqeyd və ya mənfi münasibət formalaşdıra bilərlər.Daha çoxu üçün teleqram kanalımızı izləyin !