Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Azərbaycan sosial media statistikası 2025

Sosial media statistikası – Azərbaycan, 2025

  • 6.73 milyon aktiv sosial media istifadəçi kimliyi qeydə alınıb – bu da əhalinin 64.9%-nə bərabərdir.
    Qeyd: Bu rəqəm unikal istifadəçiləri deyil, istifadəçi kimliklərini göstərir – bir şəxs bir neçə hesab istifadə edə bilər. 
  • 2024-cü illə müqayisədə istifadəçi sayı 635 min nəfər və ya 10.4% artıb. 
  • 18 yaşdan yuxarı 6.73 milyon istifadəçi sosial mediadan istifadə edir – bu, 18+ əhali qrupunun 87.7%-nə bərabərdir. 
  • Cinsiyyət bölgüsü: 42.4% qadın, 57.6% kişi. 
  • İnternet istifadəçilərinin 73%-i (yaşdan asılı olmayaraq) ən azı bir sosial media platformasından istifadə edir. 

2025-ci ildə Azərbaycanda Facebook istifadəçiləri

Meta-nın reklam resurslarında yayımlanan məlumatlara əsasən, 2025-ci ilin əvvəllərində Azərbaycanda Facebook-un 1.65 milyon istifadəçisi var idi. Lakin son aylarda Meta reklam resurslarında auditoriya əhatəsinə dair məlumatların hesabat qaydasında mühüm dəyişikliklər etmişdir — o cümlədən, əvvəlki auditoriya məlumatlarına əhəmiyyətli düzəlişlər etmişdir — buna görə də burada göstərilən rəqəmlər əvvəlki hesabatlarımızda yayımlanan rəqəmlərlə birbaşa müqayisə oluna bilməz.

Azərbaycanda Facebook istifadəçilərinin artımı

Meta-nın öz alətlərində yayımlanan məlumatlara görə, 2024-cü ilin yanvarı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında Facebook-un Azərbaycandakı potensial reklam əhatəsi 50.0 min nəfər (+3.1 faiz) artıb.

Daha yeni göstəricilərə əsasən, eyni məlumatlar göstərir ki, 2024-cü ilin oktyabrı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında reklamçılar tərəfindən Facebook vasitəsilə əldə oluna biləcək istifadəçi sayı da 50.0 min nəfər (+3.1 faiz) artıb. Lakin qeyd etmək vacibdir ki, Meta-nın reklam əhatəsi rəqəmləri şirkətin investor hesabatlarında açıqladığı aktiv istifadəçi rəqəmləri ilə eyni deyil və bu cür başa düşülməməlidir.

Meta reklam planlaşdırma alətlərində yayımlanan qeyddə deyilir:
“Gözlənilən auditoriya ölçüsü aylıq və ya gündəlik aktiv istifadəçilərin sayı və ya onların fəaliyyəti ilə əvəz olunmamalıdır. Bu göstəricilər əhali sayına, siyahıyaalma məlumatlarına və digər mənbələrə uyğunlaşdırılmayıb və aşağıdakılara görə fərqlilik göstərə bilər: bir şəxsin Meta platformalarında neçə hesabı olduğu, həmin coğrafi bölgədə müvəqqəti ziyarətçilərin sayı və istifadəçilərin verdiyi demoqrafik məlumatlar.”


Bu səbəbdən, reklam əhatəsindəki dəyişikliklər Meta-nın ümumi istifadəçi bazasında real dəyişiklik olduğunu mütləq şəkildə göstərmir. Buna baxmayaraq, Meta-nın reklam əhatəsi məlumatları Facebook-un istifadəsindəki tendensiyaları başa düşmək üçün faydalı məlumatlar verir.

Azərbaycanda Facebook istifadə səviyyəsi

2025-ci ilin əvvəlində Facebook-un Azərbaycandakı reklam əhatəsi ümumi əhalinin 15.9 faizinə bərabər idi. Meta yalnız 13 yaşdan yuxarı şəxslərə Facebook istifadə etməyə icazə verdiyindən, qeyd etmək vacibdir ki, həmin dövrdə “uyğun” auditoriyanın 19.4 faizi Facebook-dan istifadə edirdi.

Bundan əlavə, Meta-nın məlumatlarına görə, 2025-ci ilin əvvəlində 18 yaş və yuxarı şəxslərin 21.5 faizi Facebook istifadəçisi idi. Bundan başqa, həmin dövrdə Facebook-un Azərbaycandakı reklam əhatəsi yerli internet istifadəçilərinin (yaşından asılı olmayaraq) 17.9 faizi qədər idi. 2025-ci ilin əvvəlində Facebook-un Azərbaycandakı reklam auditoriyasının 34.6 faizi qadınlar, 65.4 faizi isə kişilər idi.

Qeyd: Hesabat hazırlandığı vaxt Meta reklam alətləri yalnız “qadın” və “kişi” istifadəçilər üzrə cins məlumatlarını göstərirdi.

2025-ci ildə Azərbaycanda Instagram istifadəçiləri

Meta-nın reklam alətlərində yayımlanan rəqəmlərə görə, 2025-ci ilin əvvəllərində Azərbaycanda Instagram istifadəçilərinin sayı 4.10 milyon idi. Şirkətin mütəmadi yenilənən rəqəmlərinə əsasən, ilin əvvəlində Instagram-un reklam əhatəsi ümumi əhalinin 39.5 faizinə bərabər idi.

Lakin Meta yalnız 13 yaşdan yuxarı şəxslərə Instagram istifadə etməyə icazə verdiyindən, qeyd olunmalıdır ki, həmin dövrdə “uyğun” auditoriyanın 48.2 faizi Instagram istifadə edirdi.
Şirkətin reklam alətlərində yayımlanan məlumatlara əsasən, 2025-ci ilin əvvəlində 18 yaşdan yuxarı şəxslərin 51.4 faizi Instagram istifadə edirdi.

Eyni zamanda, 2025-ci ilin əvvəlində Instagram-un Azərbaycandakı reklam əhatəsi yerli internet istifadəçilərinin 44.4 faizinə bərabər idi (yaşından asılı olmayaraq). 2025-ci ilin əvvəlində Instagram-un Azərbaycandakı böyüklərdən ibarət reklam auditoriyasının 47.6 faizi qadınlar, 52.4 faizi isə kişilər idi.

Qeyd: Hesabat hazırlandığı vaxt Meta reklam alətləri yalnız “qadın” və “kişi” istifadəçilər üzrə cins məlumatlarını təqdim edirdi.

Azərbaycanda Instagram istifadəçilərinin artımı

Meta-nın planlaşdırma alətlərində yayımlanan məlumatlara görə, 2024-cü ilin yanvarı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında Instagram-un Azərbaycandakı potensial reklam əhatəsi 50.0 min nəfər (+1.2 faiz) artıb. Rüblük baxımdan isə, şirkətin məlumatları göstərir ki, 2024-cü ilin oktyabrı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında Instagram-un Azərbaycandakı reklam auditoriyasının sayı 200 min nəfər (+5.1 faiz) artıb.

Lakin Facebook hissəsində qeyd etdiyimiz kimi, Meta-nın reklam planlaşdırma alətlərində göstərilən auditoriya əhatəsi rəqəmləri platformanın ümumi aktiv istifadəçi bazasındakı dəyişiklikləri tam əks etdirməyə bilər.

2025-ci ildə Azərbaycanda TikTok istifadəçiləri

TikTok-un reklam resurslarında yayımlanan məlumatlara görə, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda 18 yaş və yuxarı 6.73 milyon TikTok istifadəçisi var idi. Qeyd edək ki, TikTok-un reklam alətləri 13 yaşdan yuxarı istifadəçiləri hədəf almağa imkan versə də, bu alətlər yalnız 18 yaşdan yuxarı şəxslər üzrə auditoriya məlumatlarını təqdim edir.

TikTok-un rəqəmlərinə əsasən, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda TikTok reklamları 18 yaşdan yuxarı olan yetkin şəxslərin 87.7 faizinə çatırdı. Bundan əlavə, TikTok-un Azərbaycandakı reklam əhatəsi ilin əvvəlində yerli internet istifadəçilərinin 73.0 faizi qədər idi (yaşdan asılı olmayaraq).

2025-ci ilin əvvəlində TikTok-un Azərbaycandakı böyüklərdən ibarət reklam auditoriyasının 42.4 faizi qadınlar, 57.6 faizi isə kişilər idi.

Qeyd: Hesabat hazırlandığı vaxt TikTok-un reklam resursları yalnız “qadın” və “kişi” istifadəçilər üzrə cins məlumatlarını təqdim edirdi.

Azərbaycanda TikTok istifadəçilərinin artımı

TikTok-un reklam planlaşdırma alətlərində yayımlanan məlumatlara görə, 2024-cü ilin əvvəlindən 2025-ci ilin əvvəlinə qədər TikTok-un Azərbaycandakı potensial reklam əhatəsi 635 min nəfər (+10.4 faiz) artıb.

Həmçinin, TikTok reklamlarının Azərbaycandakı potensial əhatəsi 2024-cü ilin oktyabrı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında 347 min nəfər (+5.4 faiz) artım göstərib. Bununla belə, reklam auditoriyası platformanın ümumi istifadəçi bazasının yalnız bir hissəsini təşkil edə bilər və TikTok-un reklam alətləri yalnız 18 yaşdan yuxarı istifadəçilərə dair məlumatlar verdiyindən, bu göstəricilər platformanın ümumi istifadəçi bazasındakı dəyişikliklərlə tam uyğun gəlməyə bilər.

2025-ci ildə Azərbaycanda LinkedIn istifadəçiləri

LinkedIn-in reklam resurslarında yayımlanan məlumatlara görə, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda 1.10 milyon “üzv” vardı. Qeyd edək ki, LinkedIn-in reklam alətləri digər sosial media platformalarının adətən aylıq aktiv istifadəçilər əsasında təqdim etdiyi reklam çatım məlumatlarından fərqli olaraq, ümumi qeydiyyatdan keçmiş üzvlər əsasında məlumat verir.

Bu səbəbdən, LinkedIn üçün təqdim olunan rəqəmlər bu səhifədə və ya Digital 2025 hesabatlarımızda göstərilən digər sosial media platformalarının rəqəmləri ilə birbaşa müqayisə edilə bilməz. Bununla belə, LinkedIn-in təqdim etdiyi məlumatlara əsasən, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda LinkedIn istifadəçiləri ümumi əhalinin 10.6%-nə bərabər olub.

Ancaq LinkedIn yalnız 18 yaş və üzəri istifadəçilər üçün məlumat paylaşdığı üçün, bu göstəricini daha düzgün ifadə etmək üçün qeyd etmək lazımdır ki, həmin dövrdə LinkedIn reklamları Azərbaycanın 18 yaş və üzəri əhalisinin 14.3%-nə çatırdı. Eyni zamanda, LinkedIn-in Azərbaycandakı reklam çatımı 2025-ci ilin əvvəlində yerli internet istifadəçilərinin (yaşından asılı olmayaraq) 11.9%-nə bərabər idi.

2025-ci ilin əvvəlində LinkedIn istifadəçilərinin 38.9%-i qadınlar, 61.1%-i isə kişilər idi.
Qeyd: hesabat hazırlandığı vaxtda LinkedIn reklam resursları yalnız “qadın” və “kişi” istifadəçilərlə bağlı cins məlumatları təqdim edirdi.

2025-ci ildə Azərbaycanda LinkedIn istifadəçi artımı

LinkedIn-in planlaşdırma alətlərində yayımlanan məlumatlara görə, 2024-cü ilin əvvəlindən 2025-ci ilin əvvəlinə qədər LinkedIn-in Azərbaycandakı potensial reklam çatımı 270 min nəfər (+32.5%) artıb. Rüblük müqayisədə isə oktyabr 2024 – yanvar 2025 dövründə LinkedIn-in Azərbaycandakı reklam auditoriyası 100 min nəfər (+10.0%) artıb.
Ancaq qeyd etdiyimiz kimi, LinkedIn-in reklam auditoriyası rəqəmləri aylıq aktiv istifadəçilər deyil, qeydiyyatdan keçmiş üzvlərə əsaslandığı üçün bu artım aktiv istifadəçilərdə də artım olub-olmadığını aydın göstərmir.

2025-ci ildə Azərbaycanda Messenger istifadəçiləri

Meta-nın reklam resurslarında yayımlanan məlumatlara görə, 2025-ci ilin əvvəlində Messenger reklamları Azərbaycanda 480 min istifadəçiyə çatırdı. Şirkətin tez-tez yenilənən məlumatları göstərir ki, həmin dövrdə Messenger-in Azərbaycandakı reklam çatımı ümumi əhalinin 4.6%-nə bərabər olub.

Meta yalnız 13 yaş və üzəri şəxslərə Messenger istifadə etməyə icazə verdiyindən, qeyd etmək lazımdır ki, Messenger həmin dövrdə Azərbaycanın “uyğun” auditoriyasının 5.6%-i tərəfindən istifadə olunurdu. Eyni zamanda, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda 18 yaş və yuxarı şəxslərin 6.2%-i Messenger istifadə edirdi.

Həmçinin, Messenger-in 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycandakı reklam çatımı ümumi internet istifadəçi bazasının 5.2%-nə bərabər olub. O dövrdə Messenger istifadəçilərinin 28.5%-i qadınlar, 71.5%-i isə kişilər idi.

Qeyd: hesabatın hazırlandığı dövrdə Meta yalnız “qadın” və “kişi” cinslərinə görə auditoriya məlumatı təqdim edirdi.

2025-ci ildə Azərbaycanda Messenger istifadəçi artımı

Meta-nın planlaşdırma alətlərində yayımlanan məlumatlara əsasən, 2024-cü ilin yanvarından 2025-ci ilin yanvarına qədər Messenger-in Azərbaycandakı potensial reklam çatımı 64.5 min nəfər (-11.8%) azalıb. Ancaq rüblük müqayisədə 2024-cü ilin oktyabrı ilə 2025-ci ilin yanvarı arasında Messenger-in auditoriyası 11.5 min nəfər (+2.5%) artım göstərib. Lakin qeyd etdiyimiz kimi, Meta-nın reklam çatım rəqəmləri platformanın ümumi aktiv istifadəçi bazasında olan dəyişikliklərlə mütləq şəkildə uyğun gəlmir.

Vacib qeyd:
Sosial media platformaları bəzən reklam alətlərində təqdim etdikləri auditoriya çatım rəqəmlərini “düzəliş” və ya “təmizləmə” məqsədilə dəyişdirə bilər. Məsələn, qaydalara uyğun olmayan, saxta və ya təkrarlanan hesablar silinə bilər və ya qeyri-autentik fəaliyyətdə şübhəli bilinən hesablar çıxarıla bilər.

Bu cür düzəlişlər nəticəsində təqdim olunan reklam çatım göstəriciləri kəskin dəyişə bilər, lakin bu, real insanların platformadan istifadəsinin azalması mənasına gəlmir. Ona görə də, mənfi dəyişikliklərə əsaslanaraq nəticə çıxararkən ehtiyatlı olmaq tövsiyə olunur.

2025-ci ildə Azərbaycanda X istifadəçiləri

X-in reklam resurslarında yayımlanan məlumatlara görə, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda X platformasında 312 min istifadəçi var idi. Bu rəqəm göstərir ki, X-in Azərbaycandakı reklam çatımı ümumi əhalinin 3.0%-ni təşkil edib. Ancaq qeyd etmək vacibdir ki, bu reklam çatım rəqəmləri aylıq aktiv istifadəçi rəqəmləri ilə eyni deyil və X-in reklam auditoriyasının ümumi aktiv istifadəçi bazasından fərqli ola biləcəyini nəzərə almaq lazımdır.

Həmçinin, X yalnız 13 yaş və üzəri şəxslərin platformadan istifadə etməsinə icazə verir, buna görə də ən son məlumatlar göstərir ki, Azərbaycanın “uyğun” auditoriyasının 3.7%-i X-dən istifadə edirdi. Daha ətraflı məlumat olaraq, şirkətin reklam alətlərində yayımlanan məlumatlar göstərir ki, 2025-ci ilin əvvəlində Azərbaycanda 18 yaş və üzəri şəxslərin 3.9%-i X istifadə edirdi.

Əlavə olaraq, X-in Azərbaycandakı reklam çatımı 2025-ci ilin əvvəlində yerli internet istifadəçilərinin (yaşdan asılı olmayaraq) 3.4%-ni təşkil edirdi. 2025-ci ilin əvvəlində, şirkətin öz məlumatlarına görə, X-in Azərbaycandakı reklam auditoriyasının 32.9%-i qadınlar, 67.1%-i isə kişilər idi. Bununla belə, X istifadəçilərinin cinsini müəyyən etmək üçün şirkət istifadəçilərin adları və platformada digər fəaliyyətləri kimi siqnalları təhlil edir.

Bu Facebook kimi platformaların reklam alətlərində istifadəçilərin özləri tərəfindən daxil edilən cins məlumatları ilə müqayisədə fərqlidir. Eyni zamanda, analizin nəticələrinə görə, X-in təxmin etdiyi cins məlumatları, ingilis dilinin əsas dil olmadığı ölkələrdə istifadəçilərin faktiki cinsini daha az təmsil edə bilər.

Məsələn, GWI tərəfindən yayımlanan istehlakçı tədqiqatlarının nəticələri, X istifadəçilərinin cinsi ilə bağlı fərqli bir mənzərə təqdim edir. Bununla belə, X-in təxmin etdiyi cins məlumatlarında müşahidə olunan bu “eğilim” bir hissəsi də X-in aktiv istifadəçi məlumatlarında yer alan qeyri-insan hesablarının sayının çox olmasından irəli gələ bilər, bunlara biznes və marka hesabları, heyvanlar, musiqi qrupları və digər varlıqlar daxil olur. Səbəb nə olursa olsun, X-in cinsə görə təqdim etdiyi məlumatları analiz edərkən ehtiyatlı olmaq tövsiyə olunur.

2025-ci ildə Azərbaycanda X istifadəçi artımı

X-in öz reklam planlaşdırma alətlərində yayımlanan məlumatlara görə, 2024-cü ilin əvvəlindən 2025-ci ilin əvvəlinə qədər X-in Azərbaycandakı potensial reklam çatımı 56.2 min nəfər (+22.0%) artıb. Eyni zamanda, eyni məlumatlar göstərir ki, oktyabr 2024 – yanvar 2025 dövründə Azərbaycanda X platformasında reklamlar ilə çatılan istifadəçi sayı 2,114 nəfər (+0.7%) artıb.

Ancaq qeyd etmək lazımdır ki, X-in planlaşdırma alətlərində yayımlanan rəqəmlər qısa müddət ərzində belə əhəmiyyətli dalğalanmalara məruz qala bilər və bu anomaliyalar, bu dəyişiklik rəqəmlərinin etibarlılığını və təmsilçilik dərəcəsini təsir edə bilər. Həmçinin, son aylarda X-in reklam alətlərində bəzi qeyri-adi tendensiyalar müşahidə edilib, buna görə də bu dəyişiklikləri analiz edərkən ehtiyatlı olmaq lazımdır.

Daha çoxu üçün teleqram kanalımızı izləyin !