2025-ci ildə iştirak etməyə dəyər beynəlxalq marketinq tədbirləri Hər il dünyada onlarla marketinq tədbiri keçirilir, amma yalnız bir neçə tədbir öz əhəmiyyəti və təsiri ilə yadda qalır. Beynəlxalq marketinq tədbirlərinə qatılmaq, yalnız qlobal trendləri izləmək deyil, həm də sizin sahədəki potensialınızı artırmaq üçün mükəmməl fürsətdir. Dünyanın müxtəlif guşələrindən gələn yenilikçi marketoloqlar, texnologiya liderləri və yaradıcı […]
Ad fatigue nədir?Səbəbləri və aradan qaldırılma yolları
Ad fatigue nədir? Ad fatigue (Reklam yorğunluğu) yeni şəxslərə bir reklamın təkrar-təkrar görüntülənməsi nəticəsində həmin şəxslərin reklamdan bezməyinə və diqqət göstərməməyi ilə nəticələnən vəziyyətdir.Bu, reklamların həddindən artıq təkrarlanması, zəif hədəfləmə və aşağı yaradıcılıq səbəbindən baş verir.İnsanlar eyni reklamı təkrar-təkrar görəndə, buna məhəl qoymurlar ki, bu da kliklənmə dərəcələrinin (CTR) və dönüşümlərin azalmasına səbəb olur.Bunun nəticəsində […]