Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@digitalhero.az
office@digitalhero.az

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Bloq

2025-ci ilin TOP 8 Beynəlxalq Marketinq Tədbirləri

2025-ci ildə iştirak etməyə dəyər beynəlxalq marketinq tədbirləri Hər il dünyada onlarla marketinq tədbiri keçirilir, amma yalnız bir neçə tədbir öz əhəmiyyəti və təsiri ilə yadda qalır.  Beynəlxalq marketinq tədbirlərinə qatılmaq, yalnız qlobal trendləri izləmək deyil, həm də sizin sahədəki potensialınızı artırmaq üçün mükəmməl fürsətdir. Dünyanın müxtəlif guşələrindən gələn yenilikçi marketoloqlar, texnologiya liderləri və yaradıcı […]

Daha ətraflı

Ad fatigue nədir?Səbəbləri və aradan qaldırılma yolları

Ad fatigue nədir? Ad fatigue (Reklam yorğunluğu) yeni şəxslərə bir reklamın təkrar-təkrar görüntülənməsi nəticəsində həmin şəxslərin reklamdan bezməyinə və diqqət göstərməməyi ilə nəticələnən vəziyyətdir.Bu, reklamların həddindən artıq təkrarlanması, zəif hədəfləmə və aşağı yaradıcılıq səbəbindən baş verir.İnsanlar eyni reklamı təkrar-təkrar görəndə, buna məhəl qoymurlar ki, bu da kliklənmə dərəcələrinin (CTR) və dönüşümlərin azalmasına səbəb olur.Bunun nəticəsində […]

Daha ətraflı

Google Product Expert Nədir?

Google Product Expert Nədir?  Google Product Expert, Google-un məhsulları (məsələn, Gmail, YouTube, Google Ads, Chrome və s.) üzrə istifadəçilərə yardım edən könüllü şəxslərə verilən rəsmi statusdur. Bu proqram çərçivəsində iştirakçılar support.google.com platformasında digər istifadəçilərin suallarına cavab verir, texniki məsələlərdə yardım göstərirlər. Bu şəxslər Google-da rəsmi olaraq işləmir, lakin Google tərəfindən tanınır və müəyyən imtiyazlara malik […]

Daha ətraflı

Rəqəmsal marketoloqlar niyə HTML bilməlidirlər?

HTML basics Bütün HTML sənədləri sənəd tipi deklarasiyası ilə başlamalıdır: <!DOCTYPE html>. HTML sənədinin özü <html> ilə başlayır və </html> ilə bitir. HTML sənədinin görünən hissəsi <body> və </body> tagləri arasında yerləşir. HTML Elements HTML elementi başlanğıc tagdən bitiş taginə qədər olan hər şeyi əhatə edir: <tagname>Buraya məzmun yazılır…</tagname> Bəzi HTML elementlərinə nümunələr: <h1>Birinci başlıq</h1> […]

Daha ətraflı

AIDA modeli nədir ?

AIDA modeli nədir ? AIDA modeli müştərinin məhsul alışı prosesini mərhələlərə bölərək izah edən marketinq yanaşmalarından biridir.  19-cu əsrdən bəri marketinq və PR sahələrində istifadə edilən model bu dövr ərzində üzərində çoxlu dəyişikliklər edilərək təkmilləşmiş və bugünkü halını almışdır.  AIDA modelinin mərhələləri hansılardır ? AIDA modeli öz adını  “Attention”, “Interest”, “Desire”, “Action” sözlərinin baş hərfindən […]

Daha ətraflı

Crawl Budget nədir?

Crawl büdcəsi nədir? Crawl budget – axtarış sistemlərinin müəyyən bir zaman çərçivəsində vebsaytda tarayacağı səhifələrin sayıdır. Niyə axtarış sistemləri vebsaytlara crawl budget ayırır? Çünki axtarış sistemlərinin resursları sonsuz deyil və bu resursları milyonlarla sayt arasında bölməli olurlar. Bu səbəbdən, hansı saytların və səhifələrin prioritet olduğunu müəyyənləşdirmək üçün hər bir sayta xüsusi crawl büdcəsi təyin olunur. […]

Daha ətraflı

Süni İntellekt nədir?

Süni İntellekt (AI) Nədir? Süni intellekt (AI) — insan zəkasına bənzər şəkildə düşünə və qərar verə bilən kompüter texnologiyasıdır. Bu texnologiya maşın öyrənməsi və dərin öyrənmə kimi sahələri əhatə edir. Süni intellekt, kompüterlərin öyrənmə, anlama, problem həll etmə və yaradıcılıq kimi insan bacarıqlarını təqlid etməsini təmin edir.  Əksər insanlar “süni intellekt” deyəndə adətən ChatGPT kimi […]

Daha ətraflı

Biznes krediti nədir?

Biznes Krediti nədir? Biznes krediti — sahibkarların fəaliyyətlərini genişləndirmək, dövriyyəni artırmaq və ya yeni layihələrə başlamaq üçün aldıqları maliyyə dəstəyidir. Azərbaycanda bu kreditlər banklar, qeyri-bank kredit təşkilatları və digər maliyyə qurumları vasitəsilə təqdim olunur. Kredit bazarının ümumi vəziyyəti Kredit bazarının strukturu Azərbaycanın kredit bazarı topdan və pərakəndə kredit bazarlarına bölünür: Topdan kredit bazarı – əsasən […]

Daha ətraflı

Digital Marketing mütəxəsis olmaq üçün nə lazımdır?

Digital Marketing mütəxəsis olmaq üçün nə lazımdır? Rəqəmsal marketoloqda olması vacib bacarıqlar 📊Analitik düşüncə Misal: Facebook reklamına 200 AZN xərcləmisən, amma satış gəlməyib. Analitik bacarığın varsa, reklamı hansı yaşda, hansı bölgədə kim klikləyib, niyə konversiya olmayıb – bunları analiz edirsən. Alətlər: Google Analytics, Meta Ads Manager, Looker Studio ✍️ Yaradıcılıq və kontent bacarığı Misal: Neuro […]

Daha ətraflı

On-Page SEO nədir? Sadə dillə izah və ən əsas addımlar (2025)

On-page SEO nədir və necə işləyir? Bu yazıda On-page SEO-nun əsas elementlərini sadə dillə izah edirik. “On-Page SEO nədir?” sualını sadə cavablasaq, bir veb səhifənin öz daxilində edilən bütün dəyişiklikləri əhatə edir və məqsədi axtarış motorlarına (xüsusilə Google-a) səhifənin nə haqqında olduğunu daha yaxşı anlamağa kömək etməkdir. 🔎 Bu, sadəcə açar söz yerləşdirmək deyil. Bu, […]

Daha ətraflı