Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Bloq

Broken link nədir?

Broken link nədir? Broken link (qırıq keçid) — mövcud olmayan və ya silinmiş bir səhifəyə və ya resursa yönləndirmə edən hiperlinkdir. İstifadəçi və ya axtarış motoru botları belə bir keçidə daxil olduqda, server tərəfindən 404 (Tapılmadı) və ya 410 (Silinmiş) status kodları qaytarılır.Bu cür keçidlər veb saytın SEO performansına mənfi təsir göstərir. Onlar istifadəçi təcrübəsini […]

Daha ətraflı

Http status kodları nədir?

Http status kodları nədir? HTTP status kodu  veb saytın serverinin brauzerə göndərdiyi bir mesajdır və bu mesaj həmin sorğunun yerinə yetirilib-yetirilmədiyini göstərir. Status kodlarının spesifikasiyası W3C tərəfindən müəyyən olunur. Bu kodlar səhifənin HTTP başlıqlarında yerləşir və brauzerə etdiyi sorğunun nəticəsi barədə məlumat verir. HTTP status kodları 5 əsas qrupa bölünür. Hər bir qrup xətanın harada […]

Daha ətraflı

Loqo Nədir? Dünyadakı TOP Loqolar (2025)

Loqo Nədir? Loqo, bir brendi vizual şəkildə təmsil edən simvoldur.Loqolar yalnız simvol deyil – onlar bir brendin ruhudur! Düzgün seçilmiş loqo brendi tanıdır, yadda qalır və auditoriyada emosional əlaqə yaradır. Loqo Nədir və Brendin Ürəyindəki Rolu Loqo nədir? Loqo, bir brendi vizual şəkildə təmsil edən simvoldur. Düzgün seçilmiş loqo brendi tanıdır, yadda qalır və auditoriyada […]

Daha ətraflı

Dünyadakı Marketing Agentlikləri sıralaması 2025- TOP10

Dünyadakı Marketing Agentlikləri Dünyadakı Marketing Agentlikləri sıralaması 2025- TOP10.-​Dünyada ən nüfuzlu və böyük marketinq şirkətləri incələmək üçün sayta keçin! Dünyadakı Marketing agentlikləri TOP 10 sıralaması. NoGood Traktor WebFX Kobe Digital Ignite Visibility Right Side Up Disruptive Advertising PBJ Marketing Path Interactive Seven Atoms. 1.NoGood-ABŞ-da ən nüfuzlu performans marketinq agentliklərindən biridir Onlar TechCrunch icması tərəfindən ABŞ-da […]

Daha ətraflı

Roadmap nədir?

Roadmap nədir Roadmap, Azərbaycan dilində “yol xəritəsi” kimi tərcümə olunur. Bəs roadmap nədir? Niyə görə roadmap vacibdir? Hədəfə doğru getmək istəyən hər kəs üçün yol xəritəsi bir növ bələdçi rolunu oynayır. Yol xəritəsi müəyyən bir məqsədə çatmaq üçün lazım olan addımları və mərhələləri göstərən strateji bir plandır. İstər şəxsi inkişaf, istərsə də biznes məqsədləri üçün […]

Daha ətraflı

FAQ nədir? (2025)

FAQ nədir? (2025) FAQ  –  ingiliscə “Frequently Asked Questions” ifadəsinin qısaldılmasıdır. Azerbaycan dilinde buna – ” Tez-tez verilen suallar” da deyilir. Bu anlayışla gündəlik olaraq demək olar bütün məhsul və xidmət sahələrinin saytlarında qarşılaşırıq. Başqa cür desək, FAQ bölməsi bir saytın və ya xidmətin istifadəçiləri tərəfindən ən çox verilən sualları və onların cavablarını bir yerdə […]

Daha ətraflı

Google Alqoritm Dəyişiklikləri (1991–2025)

Google Alqoritm Dəyişiklikləri (1991–2025) Google-un tarixi sadəcə bir texnologiya şirkətinin uğur hekayəsi deyil — bu internetin özünün formalaşmasının hekayəsidir. 1998-ci ildə Larry Page və Sergey Brin tərəfindən rəsmi olaraq yaradılan Google Alqoritmi ötən 30 il ərzində dünya üzrə məlumat axınını, istifadəçi davranışlarını və bizneslərin marketinq yanaşmalarını köklü şəkildə dəyişdirdi. Axtarış motoru texnologiyasının təkamülü, xüsusilə SEO […]

Daha ətraflı

2025-ci ilin TOP 8 Beynəlxalq Marketinq Tədbirləri

2025-ci ildə iştirak etməyə dəyər beynəlxalq marketinq tədbirləri Hər il dünyada onlarla marketinq tədbiri keçirilir, amma yalnız bir neçə tədbir öz əhəmiyyəti və təsiri ilə yadda qalır.  Beynəlxalq marketinq tədbirlərinə qatılmaq, yalnız qlobal trendləri izləmək deyil, həm də sizin sahədəki potensialınızı artırmaq üçün mükəmməl fürsətdir. Dünyanın müxtəlif guşələrindən gələn yenilikçi marketoloqlar, texnologiya liderləri və yaradıcı […]

Daha ətraflı

Ad fatigue nədir?Səbəbləri və aradan qaldırılma yolları

Ad fatigue nədir? Ad fatigue (Reklam yorğunluğu) yeni şəxslərə bir reklamın təkrar-təkrar görüntülənməsi nəticəsində həmin şəxslərin reklamdan bezməyinə və diqqət göstərməməyi ilə nəticələnən vəziyyətdir.Bu, reklamların həddindən artıq təkrarlanması, zəif hədəfləmə və aşağı yaradıcılıq səbəbindən baş verir.İnsanlar eyni reklamı təkrar-təkrar görəndə, buna məhəl qoymurlar ki, bu da kliklənmə dərəcələrinin (CTR) və dönüşümlərin azalmasına səbəb olur.Bunun nəticəsində […]

Daha ətraflı

Google Product Expert Nədir?

Google Product Expert Nədir?  Google Product Expert, Google-un məhsulları (məsələn, Gmail, YouTube, Google Ads, Chrome və s.) üzrə istifadəçilərə yardım edən könüllü şəxslərə verilən rəsmi statusdur. Bu proqram çərçivəsində iştirakçılar support.google.com platformasında digər istifadəçilərin suallarına cavab verir, texniki məsələlərdə yardım göstərirlər. Bu şəxslər Google-da rəsmi olaraq işləmir, lakin Google tərəfindən tanınır və müəyyən imtiyazlara malik […]

Daha ətraflı