Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

microsfot clarity nədir

Microsoft Clarity nədir?

Microsoft Clarity veb saytınıza gələn istifadəçilərin davranışını izləmək və analiz etmək üçün pulsuz bir alətdir. O anonim istifadəçi davranışlarını toplayır və bu məlumatları istifadəçilərin saytda necə davrandığını, hara kliklədiklərini və məzmununuzla necə qarşılıqlı əlaqədə olduqlarını göstərən vizual hesabatlara çevirir. Clarity istifadəçi davranışları haqqında daha dərindən fikir əldə etməyə kömək edir və saytınızdakı problemləri asanlıqla tapmaq üçün güclü analiz imkanları təqdim edir. Sadə interfeysi sayəsində texniki bilik tələb etmədən hər kəs rahatlıqla istifadə edə bilər.

Microsoft Clarity-nin əsas xüsusiyyətlərinə birlikdə nəzər salaq:

Heatmaps (istilik xəritələri): İstifadəçilərin haraya kliklədiyini, siçanı necə hərəkət etdirdiyini və səhifədə haraları sürüşdürdüyünü göstərir. Bu sayədə saytınızda ən çox maraq doğuran və zəif qalan yerləri tapa bilərsiniz.

Sessiya qeydləri: İstifadəçilərin saytınızdakı hərəkətlərinin video kimi qeydlərini izləyə bilərsiniz. Bu da onların necə gəzdiyini və harada çətinlik çəkdiyini görməyə kömək edir.

Funnel analizi: Məsələn, sifariş forması və ya qeydiyyat səhifəsindən istifadə edərkən insanların harada ayrıldığını izləyə bilərsiniz. Bu məlumat hunilərinizi daha səmərəli etmək üçün sizə kömək edir.

User Paths (istifadəçi yolları): Saytda istifadəçilərin hansı yollarla gəzdiyini göstərir. Bu məlumat sayt tərtibatını daha rahat və istifadəçi dostu etmək üçün işə yarayır.

 

Custom Events (fərdi tədbirlər): Məsələn, bir düyməyə klikləmək və ya video oynatmaq kimi xüsusi hərəkətləri izləyərək istifadəçilərin hansı məzmunla maraqlandığını görə bilərsiniz.

 

Rage Clicks (qəzəbli kliklər): İstifadəçilər bir yerə çox tez-tez klik edirsə, bu, onların nəyinsə işləmədiyinə əsəbləşdiyini göstərir. Clarity bunu sizə bildirir ki, problemi vaxtında həll edə biləsiniz.

 

Scroll Data: İstifadəçilərin səhifəni nə qədər aşağıya endirdiyini göstərir. Beləliklə, onların ən çox oxuduğu yerləri və diqqətdən kənarda qalan hissələri görə bilərsiniz.

Real-time Data (real vaxt məlumatı): İstifadəçilərin saytınızda baş verən hərəkətlərini anında izləyə bilərsiniz. Bu da sizə dərhal qərar verib müdaxilə etməyə imkan yaradır.

Google Analytics və Microsoft Clarity: Birlikdə necə işləyirlər?

Google Analytics və Clarity bir-birinə bənzəsələr də, əslində rəqib deyil, bir-birini tamamlayan iki alətdir. Google Analytics əsasən veb sayt trafikinizi və satış performansınızı ölçür. Clarity isə oxşar göstəricilərlə yanaşı, istifadəçilərin saytınızda necə hərəkət etdiyini və hansı məzmunla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu vizual olaraq göstərir.

 

Məsələn, Google Analytics-də zəif nəticə göstərən bir səhifəni görsəniz, Clarity vasitəsilə istifadəçilərin həmin səhifədə necə davrandığını izləyə və dizaynla bağlı hansı problemlərin olduğunu asanlıqla tapa bilərsiniz. Hətta Clarity, Google Analytics panelinizdən birbaşa istifadəçi sessiyalarına keçid etməyə imkan verir və bu da təhlili daha da rahatlaşdırır.

 

Microsoft Clarity saytınıza necə inteqrasiya edilir?

İlk addım olaraq Clarity-nin rəsmi saytına daxil olub sürətli qeydiyyat prosesini tamamlayırsınız. Daha sonra sizə təqdim olunan xüsusi izləmə kodunu veb saytınıza yerləşdirirsiniz. Bu sadə addımlardan sonra Clarity avtomatik olaraq saytınızdakı istifadəçi davranışlarını qeydə almağa başlayacaq. Bütün proses cəmi bir neçə dəqiqə çəkir və dərhal sayt analitikalarınızı izləməyə başlaya bilərsiniz.

1. Microsoft Clarity hesabı üçün qeydiyyatdan keçin.

2. Layihə əlavə edin. 

3. Clarity izləmə kodunu yaradın

Layihəni yaratdıqdan sonra Clarity sizə unikal JavaScript izləmə kodu təqdim edəcək. Bu kod Clarity-ə istifadəçi seanslarını izləmək və istifadəçi davranışı məlumatlarını toplamaq imkanı verir.

İzləmə kodu belə görünəcək:

4. İnteqrasiyanı davam etdirmək üçün bu kodu kopyalayın.

5. Clarity izləmə kodunu inteqrasiya edin.

Microsoft Clarity-nin əsas xüsusiyyətlərinə birlikdə nəzər salaq:

Heatmaps (istilik xəritələri): İstifadəçilərin haraya kliklədiyini, siçanı necə hərəkət etdirdiyini və səhifədə haraları sürüşdürdüyünü göstərir. Bu sayədə saytınızda ən çox maraq doğuran və zəif qalan yerləri tapa bilərsiniz.

Sessiya qeydləri: İstifadəçilərin saytınızdakı hərəkətlərinin video kimi qeydlərini izləyə bilərsiniz. Bu da onların necə gəzdiyini və harada çətinlik çəkdiyini görməyə kömək edir.

Funnel analizi: Məsələn, sifariş forması və ya qeydiyyat səhifəsindən istifadə edərkən insanların harada ayrıldığını izləyə bilərsiniz. Bu məlumat hunilərinizi daha səmərəli etmək üçün sizə kömək edir.

User Paths (istifadəçi yolları): Saytda istifadəçilərin hansı yollarla gəzdiyini göstərir. Bu məlumat sayt tərtibatını daha rahat və istifadəçi dostu etmək üçün işə yarayır.

 

Custom Events (fərdi tədbirlər): Məsələn, bir düyməyə klikləmək və ya video oynatmaq kimi xüsusi hərəkətləri izləyərək istifadəçilərin hansı məzmunla maraqlandığını görə bilərsiniz.

 

Rage Clicks (qəzəbli kliklər): İstifadəçilər bir yerə çox tez-tez klik edirsə, bu, onların nəyinsə işləmədiyinə əsəbləşdiyini göstərir. Clarity bunu sizə bildirir ki, problemi vaxtında həll edə biləsiniz.

 

Scroll Data: İstifadəçilərin səhifəni nə qədər aşağıya endirdiyini göstərir. Beləliklə, onların ən çox oxuduğu yerləri və diqqətdən kənarda qalan hissələri görə bilərsiniz.

Real-time Data (real vaxt məlumatı): İstifadəçilərin saytınızda baş verən hərəkətlərini anında izləyə bilərsiniz. Bu da sizə dərhal qərar verib müdaxilə etməyə imkan yaradır.

Google Analytics və Microsoft Clarity: Birlikdə necə işləyirlər?

Google Analytics və Clarity bir-birinə bənzəsələr də, əslində rəqib deyil, bir-birini tamamlayan iki alətdir. Google Analytics əsasən veb sayt trafikinizi və satış performansınızı ölçür. Clarity isə oxşar göstəricilərlə yanaşı, istifadəçilərin saytınızda necə hərəkət etdiyini və hansı məzmunla necə qarşılıqlı əlaqədə olduğunu vizual olaraq göstərir.

 

Məsələn, Google Analytics-də zəif nəticə göstərən bir səhifəni görsəniz, Clarity vasitəsilə istifadəçilərin həmin səhifədə necə davrandığını izləyə və dizaynla bağlı hansı problemlərin olduğunu asanlıqla tapa bilərsiniz. Hətta Clarity, Google Analytics panelinizdən birbaşa istifadəçi sessiyalarına keçid etməyə imkan verir və bu da təhlili daha da rahatlaşdırır.

 

Microsoft Clarity saytınıza necə inteqrasiya edilir?

İlk addım olaraq Clarity-nin rəsmi saytına daxil olub sürətli qeydiyyat prosesini tamamlayırsınız. Daha sonra sizə təqdim olunan xüsusi izləmə kodunu veb saytınıza yerləşdirirsiniz. Bu sadə addımlardan sonra Clarity avtomatik olaraq saytınızdakı istifadəçi davranışlarını qeydə almağa başlayacaq. Bütün proses cəmi bir neçə dəqiqə çəkir və dərhal sayt analitikalarınızı izləməyə başlaya bilərsiniz.

 

1. Microsoft Clarity hesabı üçün qeydiyyatdan keçin.

2. Layihə əlavə edin.

3. Clarity izləmə kodunu yaradın

Layihəni yaratdıqdan sonra Clarity sizə unikal JavaScript izləmə kodu təqdim edəcək. Bu kod Clarity-ə istifadəçi seanslarını izləmək və istifadəçi davranışı məlumatlarını toplamaq imkanı verir.

İzləmə kodu belə görünəcək:

4. İnteqrasiyanı davam etdirmək üçün bu kodu kopyalayın.

5. Clarity izləmə kodunu inteqrasiya edin.