Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Bloq

Rəqəmsal marketoloqlar hansı kodlaşmanı bilməlidirlər?

HTML nədir? HTML (HyperText Markup Language) veb səhifələrin əsas strukturunu yaradan kodlardır. Bu kodlar sayəsində internetdə gördüyümüz mətnlər, şəkillər, linklər və digər elementlər düzgün şəkildə göstərilir. Marketoloqlar üçün HTML kodların əsaslarını bilmək çox önəmlidir. Belə ki, bu biliklər sayəsində onlar veb saytların strukturunu daha yaxşı anlayır və rəqəmsal kampaniyaların effektivliyini artırırlar. HTML-nin nə olduğunu və […]

Daha ətraflı

AIDA modeli nədir ?

AIDA modeli nədir ? AIDA modeli müştərinin məhsul alışı prosesini mərhələlərə bölərək izah edən marketinq yanaşmalarından biridir.  19-cu əsrdən bəri marketinq və PR sahələrində istifadə edilən model bu dövr ərzində üzərində çoxlu dəyişikliklər edilərək təkmilləşmiş və bugünkü halını almışdır.  AIDA modelinin mərhələləri hansılardır ? AIDA modeli öz adını  “Attention”, “Interest”, “Desire”, “Action” sözlərinin baş hərfindən […]

Daha ətraflı

Crawl Budget nədir?

Crawl büdcəsi nədir? Crawl budget – axtarış sistemlərinin müəyyən bir zaman çərçivəsində vebsaytda tarayacağı səhifələrin sayıdır. Niyə axtarış sistemləri vebsaytlara crawl budget ayırır? Çünki axtarış sistemlərinin resursları sonsuz deyil və bu resursları milyonlarla sayt arasında bölməli olurlar. Bu səbəbdən, hansı saytların və səhifələrin prioritet olduğunu müəyyənləşdirmək üçün hər bir sayta xüsusi crawl büdcəsi təyin olunur. […]

Daha ətraflı

Süni İntellekt nədir?

Süni İntellekt (AI) Nədir? Süni intellekt (AI) — insan zəkasına bənzər şəkildə düşünə və qərar verə bilən kompüter texnologiyasıdır. Bu texnologiya maşın öyrənməsi və dərin öyrənmə kimi sahələri əhatə edir. Süni intellekt, kompüterlərin öyrənmə, anlama, problem həll etmə və yaradıcılıq kimi insan bacarıqlarını təqlid etməsini təmin edir.  Əksər insanlar “süni intellekt” deyəndə adətən ChatGPT kimi […]

Daha ətraflı

Biznes krediti nədir?

Biznes Krediti nədir? Biznes krediti — sahibkarların fəaliyyətlərini genişləndirmək, dövriyyəni artırmaq və ya yeni layihələrə başlamaq üçün aldıqları maliyyə dəstəyidir. Azərbaycanda bu kreditlər banklar, qeyri-bank kredit təşkilatları və digər maliyyə qurumları vasitəsilə təqdim olunur. Kredit bazarının ümumi vəziyyəti Kredit bazarının strukturu Azərbaycanın kredit bazarı topdan və pərakəndə kredit bazarlarına bölünür: Topdan kredit bazarı – əsasən […]

Daha ətraflı

On-Page SEO nədir? Sadə dillə izah və ən əsas addımlar (2025)

On-page SEO nədir və necə işləyir? Bu yazıda On-page SEO-nun əsas elementlərini sadə dillə izah edirik. “On-Page SEO nədir?” sualını sadə cavablasaq, bir veb səhifənin öz daxilində edilən bütün dəyişiklikləri əhatə edir və məqsədi axtarış motorlarına (xüsusilə Google-a) səhifənin nə haqqında olduğunu daha yaxşı anlamağa kömək etməkdir. 🔎 Bu, sadəcə açar söz yerləşdirmək deyil. Bu, […]

Daha ətraflı

Backlink nədir?

Backlink nədir? Backlink- bir vebsaytdan digər bir vebsayta yönləndirilən likdir. Backlink rəqəmsal reference-dir. Başqa sözlə bir saytın digərini tövsiyyə etməsidir. Məsələn, “Marketinq nədir?” adlı bloq yazısında “4P marketinq nədir?” barədə yazılmış digər bloqa keçid verilib.   Axtarış sistemləri, xüsusilə Google, keyfiyyətli backlinkləri saytın etibarlılıq və nüfuz göstəricisi kimi qəbul edir. Bu, saytın axtarış nəticələrində daha […]

Daha ətraflı

Viral marketinq nədir? Necə işləyir və uğurlu nümunələr (2025)

Viral Marketing nədir? Viral marketinq, məzmunun rəqəmsal virus kimi istifadəçilər arasında sürətlə yayılması üçün nəzərdə tutulmuş kommunikasiya strategiyasıdır. Onun məqsədi böyük reklam sərmayələri tələb etmədən izləyicilərin mesajı kortəbii şəkildə paylaşması, eksponent effekt yaratmasıdır.Digər marketinq yanaşmalarından fərqli olaraq, bu strategiya aktiv auditoriyanın iştirakına əsaslanır. Məzmun emosiyalar oyatmağı, təəccübləndirməyi və ya əyləndirməyi bacardıqda, insanlar onu sosial mediada […]

Daha ətraflı

2025-ci il Azərbaycanın Sosial Media Statistikası

Sosial media statistikası – Azərbaycan, 2025 6.73 milyon aktiv sosial media istifadəçi kimliyi qeydə alınıb – bu da əhalinin 64.9%-nə bərabərdir.Qeyd: Bu rəqəm unikal istifadəçiləri deyil, istifadəçi kimliklərini göstərir – bir şəxs bir neçə hesab istifadə edə bilər.  2024-cü illə müqayisədə istifadəçi sayı 635 min nəfər və ya 10.4% artıb.  18 yaşdan yuxarı 6.73 milyon […]

Daha ətraflı

FMCG nədir? FMCG məhsulları hansılardır?

FMCG nədir? FMCG (Fast-Moving Consumer Goods), Azərbaycanda “Sürətli Satılan İstehlak Malları” olaraq tanınan bir kateqoriyadır. Bu, gündəlik istifadə üçün nəzərdə tutulmuş və tez-tez alınıb satılan məhsulları əhatə edir. FMCG məhsulları adətən tez tükənir və müştərilər tərəfindən sürətlə alınır. Bu məhsul növü həmçinin geniş istehlakçı bazası və yüksək dövriyyə ilə xarakterizə olunur.   FMCG məhsulları hansılardır? […]

Daha ətraflı