Porter nəzəriyyəsi nədir: 5 Güc modeli ilə rəqabət üstünlüyü qazanmağın effektiv yolları Porter nəzəriyyəsi Harvard Business School professoru Michael E. Porter tərəfindən hazırlanmış rəqabət strategiyası modelidir. Nəzəriyyə bir şirkətin bazarda mövqeyini təhlil etmək və uzunmüddətli rəqabət üstünlüyü qazanmaq üçün istifadə olunur. Əsas məqsəd şirkətin fəaliyyət göstərdiyi sahədə rəqabətin gücünü müəyyən etmək və strategiyanı buna uyğun […]
D2C nədir?
D2C nədir? D2C (Direct-to-Consumer) modeli məhsul və ya xidmətin istehsalçıdan birbaşa müştəriyə çatdırılması deməkdir. Burada nə distribyutor, nə də ənənəvi mağaza kimi vasitəçilər iştirak etmir. Şirkət məhsulu özü istehsal edir, satışını həyata keçirir və bütün prosesi çatdırılmadan müştəri dəstəyinə qədər idarə edir. Son illərdə e-ticarət bazarının böyüməsi və onlayn ödənişlərin artması D2C modelinin populyarlaşmasına güclü […]