Əlaqə nömrələri:

+994 51 656 73 59
+994 50 295 05 64

E-mail ünvanları:

info@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com
office@lightcyan-lark-637021.hostingersite.com

Adres:

Chinar Park, 1/25 Ahmad Rajabli, Baku

Bloq

Naming nədir

Naming nədir? Naming və brend adı məhsul və ya xidmət üçün istifadə olunan adın yaradılması prosesidir. Bu proses, brendi rəqiblərdən ayıran və istehlakçılar tərəfindən qəbul edilən brend kimliyinin formalaşmasına xidmət edir. Naming-in əhəmiyyəti marketinq strategiyasının əsas sütunlarından biridir. Naming anlayışı və Brend Adı Konsepti Amerika Marketinq Assosiasiyası naming-i belə izah edir: məhsulları bazarda fərqləndirmək üçün […]

Daha ətraflı

Uğurlu Nəsil Marketinqi: Baby Boomers-dən Alpha Nəslinə Qədər Effektiv Strategiyalar

Baby Boomers, Gen X, Gen Y (Millennials), Gen Z və Alpha üçün marketinq: hər nəsilə təsir etməyin rəqəmsal yolu Hər bir rəqəmsal marketinq mütəxəssisi üçün əsas hədəf, doğru auditoriyanı uyğun zaman və kanalda effektiv şəkildə hədəfləməkdir. Müasir dövrdə istehlakçı seqmenti müxtəlif nəsillərə mənsub fərdlərdən ibarət olduğu üçün universal marketinq strategiyaları artıq istənilən nəticəni vermir. Məhz […]

Daha ətraflı

Google Analytics nədir ?

Google Analytics nədir ? Google Analytics, veb-sayt və mobil tətbiqlərdə istifadəçi davranışlarını izləməyə və analiz etməyə imkan verən Google tərəfindən təqdim olunan ödənişsiz analitika platformasıdır. Bu alət, istifadəçilərin saytınıza hansı mənbədən gəldiklərini, hansı səhifələrdə daha çox vaxt keçirdiklərini, hansı cihazlardan istifadə etdiklərini və hansı addımlarla konversiya etdiklərini ətraflı şəkildə göstərir. Google Analytics hansı məqsəd ilə […]

Daha ətraflı

Microsoft Clarity nədir ?

Microsoft Clarity nədir? Microsoft Clarity veb saytınıza gələn istifadəçilərin davranışını izləmək və analiz etmək üçün pulsuz bir alətdir. O anonim istifadəçi davranışlarını toplayır və bu məlumatları istifadəçilərin saytda necə davrandığını, hara kliklədiklərini və məzmununuzla necə qarşılıqlı əlaqədə olduqlarını göstərən vizual hesabatlara çevirir. Clarity istifadəçi davranışları haqqında daha dərindən fikir əldə etməyə kömək edir və saytınızdakı […]

Daha ətraflı

Meta Pixel nədir ?

Meta Pixel nədir ? Meta Pixel, veb-saytınız ilə olan qarşılıqlı əlaqəni ölçməyə imkan verən analitik alətdir. Bu alət kod parçasının veb-sayta əlavə edilməsi ilə işə düşür və “Meta Ads Manager” ilə yaradılan reklamları görən insanların daha sonra veb-sayt ilə necə qarşılıqlı əlaqə olduğunu öyrənməyə imkan verir.  Bu alət həm növbəti reklam kampaniyalarını optimizasiya etməyə, həm […]

Daha ətraflı

DeepSeek nədir?

DeepSeek nədir? DeepSeek – süni intellekt (AI) texnologiyası əsasında işləyən güclü bir çatbot və axtarış sistemidir. Bu, təbii dil emalı (NLP) və maşın öyrənmə (machine learning) modellərindən istifadə edərək istifadəçilərə dəqiq və sürətli cavablar vermək üçün hazırlanmışdır. DeepSeek, öyrənmə, araşdırma, mətn yazma, kodlaşdırma və marketinq kimi bir çox sahədə effektiv şəkildə istifadə edilə bilər. DeepSeek necə […]

Daha ətraflı

Breadcrumb nədir?

Breadcrumb nədir?  Breadcrumb (çörək qırıntısı) , azərbaycanca “naviqasiya izi” və ya “sayt içi istiqamət göstəricisi” kimi tanınır. Bu, istifadəçilərin və axtarış motoru botlarının veb saytınızda mövcud olan iyerarxiyanı başa düşməsinə və bu struktur daxilində rahatlıqla hərəkət etməsinə kömək edən bağlantılar toplusudur. Alt kateqoriyalardan ibarət olan bu sistem, həm istifadəçilər, həm də Google botları üçün istifadə […]

Daha ətraflı

Off Page SEO Nədir

Off-Page SEO Nədir? Off-Page SEO veb saytın kənardan gələn siqnallarla axtarış sistemlərində (Google, Bing, Yandex) sıralamasının yüksəldilməsini təmin edən optimizasiya metodudur. Trafik almaq, backlink-lər toplamaq və sosial mediada aktivlik bu kateqoriyaya daxildir. Bu yanaşma veb saytının internet ekosistemində daha görünən və etibarlı bir mənbə kimi tanınmasına kömək edir. Google kimi axtarış sistemləri saytın xarici referanslarını, […]

Daha ətraflı

Beynəlxalq brendlər niyə hər ölkədə eyni məhsulu fərqli adla satırlar?

 Beynəlxalq brendlər niyə hər ölkədə eyni məhsulu fərqli adla satırlar?  Beynəlxalq brendlər eyni məhsulu müxtəlif ölkələrdə fərqli adlarla təqdim edə bilirlər. Bu dəyişikliklər təsadüfi yox, strateji olaraq mədəni, hüquqi və bazar fərqlərinə uyğunlaşmaq üçün atılan addımlardan biridir. Bu tip ad dəyişikliyi, brendinq prosesinin ən mühüm mərhələlərindən biridir və məqsədi – məhsulun lokal bazarda daha qəbulolunan, yadda […]

Daha ətraflı