Naming nədir? Naming və brend adı məhsul və ya xidmət üçün istifadə olunan adın yaradılması prosesidir. Bu proses, brendi rəqiblərdən ayıran və istehlakçılar tərəfindən qəbul edilən brend kimliyinin formalaşmasına xidmət edir. Naming-in əhəmiyyəti marketinq strategiyasının əsas sütunlarından biridir. Naming anlayışı və Brend Adı Konsepti Amerika Marketinq Assosiasiyası naming-i belə izah edir: məhsulları bazarda fərqləndirmək üçün […]
Uğurlu Nəsil Marketinqi: Baby Boomers-dən Alpha Nəslinə Qədər Effektiv Strategiyalar
Baby Boomers, Gen X, Gen Y (Millennials), Gen Z və Alpha üçün marketinq: hər nəsilə təsir etməyin rəqəmsal yolu Hər bir rəqəmsal marketinq mütəxəssisi üçün əsas hədəf, doğru auditoriyanı uyğun zaman və kanalda effektiv şəkildə hədəfləməkdir. Müasir dövrdə istehlakçı seqmenti müxtəlif nəsillərə mənsub fərdlərdən ibarət olduğu üçün universal marketinq strategiyaları artıq istənilən nəticəni vermir. Məhz […]